یادداشت روحاله خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی،برای آنها که در خط مقدم ایستادهاند
یادداشت روحاله خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی،برای آنها که در خط مقدم ایستادهاند
به گزارش قلم نیوز، در همین روزهای پراضطراب،بارها درباره تلاش شبانه روزی پزشکان و پرستاران که برای حفظ سلامت بیماران کرونایی شب و روز ندارند،خواندیم و دیدیم و آنها را تحسین کردیم و قطعاً باید به وجود چنین فداکارانی افتخار کرد اما همچنین باید به کارمندان شریف و زحمتکش نظام بانکی نیزکه این روزها مردم را تنها نگذاشتند و دست از خدمت رسانی نکشیدند نیز ببالیم.
در چنین شرایطی از مردم شریف و فهیم درخواست می کنم،قدردان کارمندان خود و کارمندان بانک باشند و با شیوههای مختلف و شایدکوچک، اما تاثیر گذار این حق شناسی را نشان دهند.
طی روزهای گذشته بانک مرکزی بارها با انتشار اطلاعیههای مختلف، چگونگی استفاده مردم از خدمات بانکداری و خریدهای روزانه را اطلاع رسانی کرده است.برخی بانکها سقف انتقال کارت به کارت را بالا برده اند تا مشتریان عزیز از این حیث نگرانی نداشته باشند.از سوی دیگر اپلیکیشنهایی از جمله موبایل بانکها و اینترنت بانکهای کاربردی برای استفاده عموم در دسترس قرار داده شده است که مشتریان را از حضور در شعب بی نیاز می کند ولی اگر شهروندی مجبور به حضور در شعب بانکها باشد،باید با حفظ بهداشت و رعایت نکات ایمنی اقدام و از ابتلای خود و کارمندان بانکها به ویروس کرونا جلوگیری کند.
این نگرانی فقط منحصر به کارمندان بانک ها نیست زیرا با رفت و آمدهای غیر ضرور به شعب،سلامت مشتریان عزیز نیز به خطر می افتد.
امید دارم شهروندان با تحمل و حمایت، کمک کنند این روزهای سخت را پشتسر بگذاریم تا شرایط هرچه زودتر به روال عادی باز گردد. شکی نیست که همه باید دست به دست هم دهیم تا از این روزهای پر واهمه عبور کنیم.