سمینار سالانه فروش شرکت توزیع داروپخش برگزار شد
مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش در سمینار سالانه فروش شرکت توزیع داروپخش، گفت:«خوب، دشمنِ عالی است»، و شرکتهای عالی تمامی منابع خود را روی مهارت و توانائیها متمرکز میکنند.
به گزارش قلم، محمدرضا مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش در سمینار سالانه فروش شرکت توزیع داروپخش، گفت:«خوب، دشمنِ عالی است»، و شرکتهای عالی تمامی منابع خود را روی مهارت و توانائیها متمرکز میکنند.
ما دماسنج خود را روی عالی شدن تنظیم کردهایم. پوشش حداکثری مشتریان، سبد وسیع و منحصر بهفرد کارخانجات تولیدی هلدینگ، فعالیتهای بازاریابی مناسبتر، بهینه کردن زیر ساختهای فناوری و فرآیندهای به روز، همه، همان مسیر «خوب» به «عالی» است.
بزودی با فراهم نمودن یک سبد تخصصی دندانپزشکی، لاین تخصصی محصولات بهداشتی و مکملها، توسعه زمینههای دیجیتال و فروش آنلاین برنامهریزی، و راهاندازی خواهد شد.
ارتقاء سهم بازار در راس برنامههای سال جاری است و هدف هم دستیابی به فروشی چهار هزار میلیارد تومانی است.
۱۸۰۰میلیارد تومان از فروش داروهای تیپیکو، معادل۵۰ درصد رشد فروش خواهد بود. به سمت آن خواهیم رفت.
ما، امسال با درک شرایط ویژه کشور و فشارها، با همه توان در میدان حاضر خواهیم بود و کم هزینهتر حرکت میکنیم. من شک ندارم که با مدیریت هزینهها، بهتر از قبل به اهداف «عالی» خود دست خواهیم یافت.