تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به قلم نیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و تولید: " ایران سامانه "
همچنین مقرر شد ماده ۲ این مصوبه ناظر بر انتشار اطلاعات تغییر یا تثبیت کاربرد بهصورت فهرست، و بند الف ماده ۳ مصوبه ناظر بر نمایش لایههای طرح تفصیلی روی نقشه وضع موجود در نقشه اطلاعات مکانی شهر تهران نیز تا نیمه اردیبهشت اجرایی شود.
به منظور اجرای ماده ۷ مصوبه «مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران»، مقرر شد تا معاونت معماری و شهرسازی، ضمن انجام اقدامات لازم جهت اطلاعرسانی به کارکنان شهرداری، از ابتدای اردیبهشت امکان درج نام مهندسان شاغل در شهرداری تهران در سامانه شهرسازی را مسدود کند.
در رابطه با درخواست مطرحشده در نامه رئیس کمیته شفافیت به شهردار مبنی بر انتشار عمومی اطلاعات مربوط به پروانههای صادره براساس مصوبه برجباغ، مقرر شد باتوجهبه آنکه اطلاعات مربوط به پروانههایی که از سال ۹۲ به بعد صادر شده اند، به صورت سیستمی موجود و آماده برای انتشار است، فایل اکسل این اطلاعات از ابتدای اردیبهشت روی وبسایت شفاف منتشر شود.
درباره پروانههای مربوط به پیش از سال ۹۲ نیز مقرر شد اطلاعات آنها بهتدریج استخراج و روی وبسایت شفاف منتشر شود.
پیگیری ارائه تمامالکترونیکی خدمت صدور پروانه تخریب و نوسازی به شهروندان موضوع بخش آخر جلسه بود.
قرار شد از نیمه اردیبهشت امکان ثبت الکترونیکی درخواست صدور پروانه فراهم شود و برنامه زمانبندی الکترونیکی کردن مراحل باقیمانده از فرایند صدور پروانه نیز به کمیته شفافیت ارائه شود.
همچنین در ادامه مسیر ارائه تمامالکترونیکی همه خدمات دفاتر خدمات الکترونیک، صدور گواهیهای ساختمانی بهصورت الکترونیکی در دستور کار معاونت معماری و شهرسازی و سازمان فاوا قرار میگیرد.