معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که برای تکمیل خطوط مترو به ۶۱ هزار میلیارد تومان نیاز داریم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) 450 نفر از آتش نشانان در ۸۰ نقطه از اطراف حرم مطهر مستقر می‌شوند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفای آتش‌سوزی در یک ساختمان در محله مرتضی‌گرد خبر داد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (اول خرداد) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد اما با آغاز تردد خودروها، کیفیت هوا در مناطق پرتردد برای گروه‌های حساس ناسالم شده است.
با دستور مقام قضایی:
یکی از ماموریتهای شهرداری نظارت بر ایمنی اماکن و تامین سلامت شهروندان است. در همین راستا فعالیت یکی از مجموعه‌های ناایمن در منطقه ۹ پس از طی مراحل قانونی و قضایی و برای حفظ جان شهروندان متوقف شد.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از ارائه طرح خط ویژه موتورسواران به پلیس راهور خبر داد و افزود: پیشنهاد ما این بود که موتورسواران در این خطوط تردد کنند تا قابل رصد و اعمال قانون باشند؛ از تردد خلاف جهت جلوگیری شود و موتورسواران در پیاده‌رو تردد نکنند.
با آغاز فصل جابه‌جایی و معاملات، تب افزایش قیمت اجاره تا آنجا بالا گرفته است که نه تنها برخی از مستاجران در تمدید قرارداد به مشکل برخورده‌اند بلکه برخی از آنها حتی قادر نیستند واحد جدیدی پیدا کنند که با بودجه و درآمد آنها سازگار باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از مشخص شدن سرانجام ساخت تونل شهید متوسلیان تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: ۱۰۳ پایگاه بحران ساخته شده در اختیار شهرداری تهران است.
پلیس: حادثه پارک ملت تهران موضوع خاصی نبود
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ نسبت به انفجار بامداد امروز در پارک ملت توضیحاتی ارائه داد.
صفحه  از ۸۷