سخنگوی دولت اعلام کرد: امروز از میزان ۳.۶۷ غنی‌سازی اورانیوم عبور‌ خواهیم کرد و میزان غلظت بر اساس نیاز ما خواهد بود.
رئيس جمهور ابلاغ کرد؛
حسن روحانی قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی» را جهت اجرا به وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
رئیس جمهور ابلاغ کرد
رئیس جمهور قانون «معافیت وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی از پرداخت هزینه‌های ثبتی» را ابلاغ کرد.
وزارت اطلاعات، درباره ادعای استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت و همچنین کشف مقادیری طلا و ارز در این دفتر توضیحاتی ارایه کرد.
در جلسه امروز هیات وزیران ؛
هیئت دولت به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق تعاون ایران و سازمان برنامه بودجه کشور و به استناد قانون برنامه ششم توسعه «سند ملی کار شایسته و سیاست‌های اشتغال مبتنی بر سند ملی کار شایسته» را به تصویب رساند.
روزگار جنگ اقتصادی است. روزهایی که دشمن حمله فیزیکی نکرده اما رئیس‌جمهور مقایسه‌اش می‌کند با جنگ تحمیلی.
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به پیام توییتری دونالد ترامپ، ادعای تهدید آمیز وی را با اشاره به واقعیت‌های تاریخی بی‌تاثیر خواند و به رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد "هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکند."
رئیس جمهور، به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دستور داد تا در زمینه رونق تولید و رفع موانع سرمایه گذاری در کشور و آموزش مهارت‌های عملی با هدف رونق تولید و اشتغالزایی اقدام کنند.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب نهایی واگذاری حدود ۱۴ درصد سهام دولت در ایران‌خودرو و حدود ۱۷ درصد سهام دولت در سایپا در هیات وزیران، این اتفاق به زودی عملیاتی می‌شود.
معاون اول رئیس جمهوری با تقدیر از صاحب‌نظران و اقتصاددانان برای ارائه نظراتشان به دولت درباره نحوه پرداخت یارانه به مردم، اظهار کرد: تمام نظرات پس از جمع‌بندی برای تصمیم‌گیری در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد.
صفحه  از ۱۴۲