مدیرعامل شستا
استراتژی شستا "شفافیت" در ارتباطات است

به گزارش قلم نیوز، محمد رضوانی فر در نشست مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه سرمایه گذاری تامین اجتماعی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر سالگرد تولد فرصتی است برای تغییر و بهبود و اصولا به همین علت به انسان ها در سالگرد تولدشان تبریک گفته می شود. نوروز نیز از این جهت که تغییر فصل همراه با تغییر سال اتفاق می افتد، عید بزرگ ما ایرانیان است. جالب آنکه دعای نوروز هم مبتنی بر تغییر از حالی به حال بهتر است. «یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال».

رضوانی فر در ادامه افزود:« سالگرد تولد انقلاب در چهل سالگی آن فرصتی برای تغییر است. تغییر در نگرش های ما، در برنامه ریزی ما و در گام برداشتن به سمت آینده روشن تر. من این چهل سالگی را به این قرینه به شما همکارانم در ادارات روابط عمومی، همه علاقمندان به انقلاب اسلامی و هموطنان عزیز تبریک می گویم.».

مدیرعامل شستا در ادامه با اشاره به پشتوانه نظریِ خط مشی برگزیده شده توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اداره این وزارت خانه به موضوع «شفافیت» به عنوان یکی از محورهای این خط مشی پرداخت و گفت:« ادارات روابط عمومی در شرکت های تابعه باید در زمان ایجاد ارتباطات راهبردی به شفافیت به عنوان یک مقوله صرفاً شکلی نگاه نکنند. باید به تمام وجوه شفافیت در اداره بنگاه های اقتصادی و تجاری شستا توجه شود

مدیرعامل شستا در ادامه سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه به نکاتی همچون لزوم توجه به روابط عمومی درون سازمانی، همسویی و هماهنگی شرکت های تابعه در تبلیغات، توجه به همه اجزاء فعالیت در حوزه روابط عمومی، ضرورت شناخت کامل روابط عمومی ها از محصولات و فعالیت های شرکت های خود، توازن در استفاده از ابزارهای ارتباط جمعی، رعایت شئونات اخلاقی و حرفه ای در تبلیغات و ارتباطات، توجه مناسبت های ملی و مذهبی جامعه، رعایت خطوط قرمز در ارتباطات با فعالیت های رسانه های بیگانه، امیدآفرینی با توجه به شرایط عمومی، دور شدن از فضاهای سیاسی و انتخاباتی در سال آینده پرداخت.