دهه پنجم انقلاب حرکت در مسیر جهاد اقتصادی و رسیدن به شاخص‌های مطلوب خواهد بود
به گزارش قلم نیوز- "محمدرضا پورابراهیمی" با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در طول عمر انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در کشور داشتیم و تمام آنچه در حوزه مسائلی که مربوط به توانمندی‌های درونی نظام و برگرفته از توانمندی مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده، کمک کرده کشور را به جایگاهی برسانیم که فعل خواستن را صرف کنیم.

وی افزود: هر جا اراده کردیم کار کنیم بدون اتکاء به پشتوانه خارجی، عمل کردیم به عنوان مثال در جنگ نظامی روی پای خودمان ایستادیم و در حوزه علمی اتفاقات بزرگی برای کشور رقم خورده و رتبه اول منطقه را به دست آوردیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: در خیلی از حوزه‌ها و زمینه‌ها، در ۴۰ ساله انقلاب اسلامی آثار و برکات زیادی در کشور فراهم شده که به واسطه خودباوری مردم ما بوده و این خودباوری را امام (ره) ایجاد کرد که در سال ۵۷ انقلاب اسلامی را رقم زد و بعد از ایشان این مسیر توسط مقام معظم رهبری با قدرت ادامه پیدا کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، بیان کرد: بزرگ‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی اتکاء به آرا و توانمندی مردم و خودباوری جوانان است.

وی افزود: البته با مشکلاتی مواجه هستیم و دشمنان از پیشرفت‌های ما نگران هستند و کارشکنی و موانعی بر سر راه ما ایجاد می‌کنند و چالشی به عنوان تحریم‌های اقتصادی پیش روی نظام قرار داده اند.

پورابراهیمی اظهار کرد: ما معتقدیم با تلاش، پشتکار و خودباوری این عرصه جنگ اقتصادی را نیز پشت سر می‌گذاریم و فکر می‌کنم این شرایط شبیه دوران دفاع مقدس است که ما امکانات کم و دشمن بیشترین امکانات را داشت و خیلی‌ها فکر می‌کردند قدرت مقاومت نداریم اما با عزت و افتخار از آن شرایط بیرون آمدیم.

وی بیان کرد: نتیجه جنگ تحمیلی بر کشور ما، اقتدار نظام ایران بود و اینکه تبدیل به قدرت نظامی اول در منطقه شدیم و هیچ کس شک ندارد و حتی دشمنان از قدرت اول نظامی نام می‌برند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: اگر روحیه مقاومت و پایداری و تبعیت از مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر آرمان‌های امام را حفظ کنیم، آغاز دهه پنجم انقلاب حرکت در مسیر جهاد اقتصادی و رسیدن به شاخص‌های مطلوب خواهد بود.

پورابراهیمی تصریح کرد: معتقدیم این دوران سخت و تحریم‌ها خللی در اراده ما ایجاد نمی‌کند و توانمندی‌های اقتصادی را بیشتر می‌کند و دهه پنجم انقلاب دهه اقتدار اقتصادی خواهد بود.