محدودیتی برای فعالیت دانشجویان در روز دانشجو نداریم
دکتر سید علی جواد موسوی ضمن بیان این مطلب ایجاد فضای با نشاط و به دور از استرس برای دانشجویان را یکی از سیاست‌های اصلی در عرصه معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران دانست و اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر در راستای تامین این فضا نشست‌های زیادی بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌شود و تعامل دو سویه‌ای با دانشجویان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌های روز دانشجو دنبال ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای دانشجویان هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه این فضا در دانشگاه تا حدودی ایجاد شده است و انتظار داریم دانشجویان نیز برنامه‌های مناسبتی خود نظیر روز دانشجو را با شور و نشاط بیشتری برگزار کنند و هیچ مانع و محدودیتی برای شکل‌گیری این فضا در دانشگاه علوم پزشکی ایران از سوی مسئولان وجود ندارد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های ما از دانشجویان این است که بدون هیچ ترس و دلهره‌ای می‌توانند از مسئولان دانشگاه انتقاد سازنده کنند و خواسته‌های خود را بیان کنند.

موسوی در پایان مشارکت دانشجویان علوم پزشکی ایران در فعالیت‌های جهادی را بسیار بی نظیر توصیف کرد و گفت: جو دانشگاه برای برگزاری برنامه‌های مختلف دانشجویی بسیار مناسب است و خوشبختانه دانشجویان نیز رغبت بیشتری برای حضور در انواع برنامه‌ها نظیر برنامه‌های جهادی نشان می‌دهند.