پیروزی تیم والیبال ایران برابر چین تایپه در «ای.وی.سی» کاپ
 شاگردان «بهروز عطایی» عصر چهارشنبه در نخستین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا به مصاف میزبان این دوره از رقابت‌ها رفتند.
ایران در ست های اول، سوم و چهارم این بازی با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 23 حریف خود را شکست داد و فقط ست دوم را با امتیاز 25 بر 14 واگذار کرد.
در این مسابقه، عطایی تیم خود را با ترکیب اولیه جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، رحمان تقی‌زاده، علی‌اصغر مجرد و اسماعیل طالبی به میدان فرستاد.
ایران بازی را خوب شروع نکرد و در دریافت توپ مشکل داشت و همین موضوع باعث شد با امتیاز 12 بر 6 عقب بیفتد. عطایی برای حل مشکل، اسماعیل مسافر را به جای اسفندیار روانه میدان کرد. این تغییر روند بازی را تغییر داد و ایران در امتیاز 15 به حریف خود رسید و خیلی زود هم پیش افتاد.
در ست دوم مسافر در میدان باقی ماند، اما بازیکنان ایران در این ست عملکرد پر اشتباهی در تمام بخش‌های بازی داشتند. چهار امتیاز آغاز این ست به چین تایپه رسید و این تیم فاصله را بیشتر و بیشتر ‌کرد. ورود امیرمحمد فلاحت خواه به جای کریمی هم نتوانست مشکلات تیم ایران را کم کند و در نهایت میزبان با 11 امتیاز فاصله پیروز شد.
در ست سوم فلاحت خواه در ترکیب باقی ماند و مهران فیض امام دوست هم به جای تقی زاده در ترکیب اصلی قرار گرفت. در این ست بازیکنان ایران با روحیه و جنگندگی بالا برای جبران شکست ست قبل بازی و در توپ گیری و زدن سرویس بسیار خوب کار کردند. علی رمضانی در اواخر ست برای زدن سرویس وارد زمین شد و با دو امتیازی که به دست آورد، کار تیم را برای رسیدن به برد راحت کرد.
ترکیب تیم پیروز ست سوم، در ست چهارم هم وارد زمین شد. بازیکنان چین تایپه که حمایت پرشور تماشاگران خودی را داشتند، تلاش زیادی کردند از شکست در نخستین بازی رقابت‌ها فرار کنند ولی شاگردان عطایی به خصوص یلی با عملکرد کم اشتباه در زدن اسپک، این فرصت را به میزبان مسابقات ندادند.
در این بازی «پوریا یلی» 21 امتیاز با اسپک، یک امتیاز با سرویس و در مجموع 22 امتیاز به دست آورد و نقش پررنگی در پیروزی ایران داشت.
ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا از امروز با حضور تیم های ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، ایران، استرالیا، چین تایپه، قطر، ویتنام و تایلند به میزبانی چین تایپه آغاز شد.