نامه اتحادیه جهانی به فدراسیون کشتی
خیانت برخی افراد داخلی در پرونده‌ی علیرضا کریمی


حمید بنی‌تمیم، درباره مذاکرات رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی پیرامون پرونده علیرضا کریمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران اظهار کرد: بدلیل اهمیت فوق العاده زیاد این پرونده و حساسیت آن، خادم تصمیم گرفت شخصا نسبت به مذاکره رودر رو با رییس اتحادیه جهانی کشتی اقدام کند تا هر آنچه در توان دارد برای حل و فصل این پرونده را به کار گیرد و کشتی ایران از آن لطمه نخورد.

نایب رییس فدراسیون کشتی افزود: متاسفانه برخی افراد داخلی با جمع‌آوری مدارک مربوط به گزارش رسانه‌ها و مراسم‌های تجلیل ارگان‌های مختلف از علیرضا کریمی بدنبال ایجاد مشکل برای کشتی ایران هستند. برخی کشورها و در راس آن‌ها رژیم صهیونیستی نیز بدنبال این هستند تا با سوءاستفاده از این فرصت، برای ورزش ایران ایجاد مشکل کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسول خادم رییس فدراسیون کشتی به عنوان عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی و فردی تاثیرگذار در کشتی جهان مطمئنا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا این پرونده برای ورزش ایران تبعات منفی نداشته باشد. امیدوارم با کمک همه مسئولان و همراهی آن‌ها بتوانیم این موضوع را به خوبی پایان دهیم.

همچنین رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی نیز در گفتگو با ایسنا،با بیان اینکه اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای رسمی به فدراسیون کشتی خواستار توضیح در رابطه با اتفاقات مسابقات جهانی لهستان شده است گفت: در حال جمع‌آوری مدارک فنی دراینباره هستیم و از مراجع ذیصلاح نیز درخواست کرده‌ایم مدارک غیر فنی را برای فدراسیون ارسال کنند تا در اسرع وقت برای اتحادیه جهانی کشتی ارسال کنیم.

لایق هم‌چنین درباره اینکه آیا احتمال تعلیق کشتی ایران وجود دارد، گفت: بله. قطعا، اما امیدواریم با دفاعیاتی که انجام خواهد شد موضوع ختم بخیر شود.