رنو کولئوس، رتبه اول فروش در ایران شد (+نمودار و عکس)
آمار فروش شش ماهه گذشته بازار خودروهای وارداتی نشان می دهد که پنج محصول رنو در صدر پرفروش ترین خودروهای این بخش از بازار قرار دارند.

5  محصول برتر و پرفروش رنو در بازار ایران به ترتیب شامل کولئوس، تلیسمان، کپچر، داستر و سیمبل از دو سگمنت سدان و کراس اوور هستند. براساس آمار فروش شش ماهه نخست سال جاری، رنو کلئوس و رنو تلیسمان در رتبه اول و دوم فروش خودروهای وارداتی قرار دارند.

دو گل سر سبد و پر فروش بازار وارداتی ها یعنی رنو کولئوس و تلیسمان هردو بر اساس زبان طراحی جدید رنو طراحی شده اند و الهام بخش طراحی محصولات آینده این برند خواهند بود.

رنو کولئوس، رتبه اول فروش در ایران شد (+نمودار و عکس)


کولئوس با تکیه بر پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر و جعبه دنده 7 سرعته و سیستم انتقال نیرو دو دیفرانسیل 4WD توان خود را به عنوان یک کراس اوور پرقدرت با هندلینگ فوق العاده به اثبات رسانده است. تلیسمان با تکیه بر ظاهری لوکس و شکیل و پیشرانه های توانمند به قدرت 190 اسب بخار 4 سیلندر توربو و گیربکس 7 سرعته دوکلاچ، در کنار قیمت بسیار رقابتی توانست به سرعت در میان خریداران جا باز کند.

آخرین قیمت دقیق شرکتی تلیسمان 201 و کولئوس 218 میلیون تومان بود که بصورت نقدی و اقساطی از سوی نگین خودرو عرضه می شود.
با این تفاسیر نگین خودرو که براساس آخرین آمار واردات خودرو، توانسته گوی سبقت را از هیوندای و کیا و سایر رقبای خود بگیرد و در رتبه نخست شرکت های واردکننده بنشیند، اکنون صدرنشین فروش در دو سگمنت: SUV با رنو کولئوس، و سدان با خودروی زیبای تلیسمان است.

رنو کولئوس، رتبه اول فروش در ایران شد (+نمودار و عکس)