شهردار مشهد از مدیران کانال های تلگرامی اصلاح طلب شکایت کرد














پیروزی بزرگ  ١٥ بر صفر اصلاح طلبان لیست امید در انتخابات شورای شهر مشهد با وجود تلاش های جر یان مقابل خصوصا در حاشیه شهر و بسیج رای در این مناطق، اتفاق غیر منتظره ای بود که شهردار مدعی نمره ٢٠ را شوکه کرد و جبهه پایداری را عصبانی به طوریکه عضو این جبهه در شورای شهر چهارم و قبل از تایید انتخابات توسط هیئت نظارت نتایج انتخابات  را نمی پذیرفت و امیدوار به ابطال انتخابات بود. 
اما شهردار مشهد که هم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان معاونت استان های حجت الاسلام رئیسی انتخابات را باخته بود و هم مردم مشهد او را ضعیف ترین شهردار تاریخ مشهد می دانستند و برای اولین بار این چنین عملکردش را رد می کردند. به جای عذرخواهی از مردم شریف مشهد و زائران حضرت رضا(ع) که نتواسته است شهری شایسته آن ها بسازد شخصا شروع به شکایت از مدیران کانال های تلگرامی مستقل و اصلاح طلب کرده است.
به گزارش خبرنگار دیده بان ایران؛ کانال اخبار فوری به مدیریت علی رزاقی بهار از روزنامه نگاران باسابقه و اصلاح طلب مشهدی، کانال مردم مشهدبه مدیریت سید کمال ضیایی سرپرست روزنامه ایران در خ رضوی و کانال روزنامه اتفاقیه تنها روزنامه خصوصی شهر مشهد به مدیریت مجید خرمی سردبیر این روزنامه سه کانال اصلی هستند که شهرداری مشهد و شخص شهردار از آن ها شکایت کرده است ظاهرا دلیل شکایت  "انتشار خبر انفصال شهردار ؛ افزایش عوارض ومصوبه های شورا و ... بوده است 
ظاهرا صولت مرتضوی با طرح این شکایت می خواهد نشان بدهد مدعی است و متهم نیست. با تحلیل شکست جریان شهردار در انتخابات و بررسی علل آن نشان می دهد.
ایجاد جو امنیتی علیه رسانه های مستقل و روزنامه نگاران شهر توسط سید صولت مرتضوی شهردار مشهد در آخرین روزهای کاری اش نشان از عدم صداقت وی و طیف فکری ایشان نسبت به جریان آزاد رسانه و استقلال رسانه ها است.