بیرانوند: به قراردادم با پرسپولیس وفادار می مانم
بیرانوند در مراسم استقبال از دو ورزشکار لرستانی تیم ملی فوتبال ( وحید امیری و علیرضا بیرانوند) در ورزشگاه تختی خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه ماندن یا نماندنم در پرسپولیس نیازی به صحبت نیست زمانی که با این باشگاه قرارداد پنج ساله دارم بنابراین تا پایان این زمان نیازی به این نیست که بگویم می روم یا می مانم.
وی افزود: اما وقتی سکوت می کنم رسانه ها برداشت می کنند که سکوت بیرانوند بخاطر این است که می خواهد از پرسپولیس برود در حالیکه اصلا نیازی به صحبت نیست وقتی قرارداد پنج ساله دارم چرا باید صحبتی کنم.
این فوتبالیست لرستانی ضمن تشکر از استاندار و مسئولین ورزشی لرستانی گفت: بدون شک اقدامات این مسئولین باعث تلاش بیشتری در جوانان این استان می شود.
بیرانوند گفت: سال 95 و اوایل امسال زمانهای سختی بودند اما صعود تیم ملی به جام جهانی و پیوستن پرسپولیس به هشت تیم برتر آسیا رویایی بود که طی این 2 سال توانستیم به آنها دست یابیم.
وی گفت: این رکود که ما در مقدماتی جام جهانی روسیه هیچ گلی دریافت نکردیم ، یک رکودی است که در تاریخ فوتبال انجام نشده است که متعلق به همه بچه های تیم ملی و کادر فنی است و امید که این رکود همچنان ادامه داشته باشد.