تصادف 2 قطار مترو در واپسین روزهای شهرداری قالیباف (+تصاویر)
بعدازظهر روز گذشته قطار مترو در ایستگاه طرشت با قطار جلویی به صورت جزئی برخورد کرد.
مدیر روابط عمومی  متروی تهران گفت: حادثه زمانی اتفاق  افتاد که قطار جلویی به علت نقص فنی در ایستگاه طرشت متوقف شده بود که متاسفانه  قطار بعدی از راه می رسد و با قطار جلویی  برخورد می کند.
تصادف ۲ قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت (+عکس)
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز به ایرنا گفت: ساعت 18 و 18 این حادثه به سامانه 125 اعلام و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف ۲ قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت/ مصدومیت 48 نفر/ اعزام آمبولانس ها به محل (+عکس) 
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ فوتی گزارش نشده است خاطر نشان کرد: عملیات درمانی عوامل اورژانس تهران در محل حادثه همچنان ادامه دارد.

سرپرست اورژانس کشور از شناسایی ۴۸ مصدوم در حادثه مترو تهران خبر داد و گفت: این حادثه تا کنون مصدوم بدحال نداشته است. گفته می شود 7 تن از مجروحان به بیمارستان منتقل شده اند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: علت برخورد ۲ قطار در ایستگاه طرشت مترو، نقص فنی ناشی از سیستم‌های کنترلی بوده است.

تصادف ۲ قطار مترو تهران در ایستگاه طرشت/ مصدومیت 48 نفر/ اعزام آمبولانس ها به محل (+عکس)

جزئیات برخورد ۲ قطار مترو در ایستگاه طرشت از زبان آتشنشانی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران:
یک دستگاه قطار مترو در ایستگاه متوقف و مشغول مسافرگیری بوده که قطار دوم از راه رسیده و در حالی که سرعت کمی داشته از به عقب قطار اول برخورد کرده بود، که بر اثر این حادثه شیشه چند واگن هر دو قطار شکسته بود.

آتَش‌نشانان چندین نفر که در این حادثه از ناحیه سر و صورت دچار جراحت و چند نفر دیگر که دچار شوک زدگی و ترس شده بودند را با احتیاط از داخل قطارها خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.