نکات کاربردی برای جذب مردها
نکات کاربردی برای جذب مردها

‌متاسفانه ‌در ‌دنیای ‌امروزی برخی از زنان تنها به ظاهر خود اهمیت ‌می‌دهند ‌و ‌دیگر ‌اخلاق ‌و ‌رفتار ‌را کنار گذاشته‌اند! البته مردها هم در به وجود آوردن این شرایط نامناسب مقصر هستند؛ زیرا زنان تنها برای جلب توجه مردها این‌گونه عمل می‌کنند و مردها نیز جذب زنانی می‌شوند که ظاهر زیبا و دلربایی داشته‌ باشند. شاید اگر مردها سطح توقع خود را پایین بیاورند زنان هم تا حدودی در رفتار خود تجدید نظر کنند و شاید در خیابان و یا حتی در بین فامیل و یا آشنایان‌ زوج‌هایی وجود دارند که از نظر خیلی‌ها مناسب یک‌‌دیگر نیستند و ممکن است مرد و یا زن زیباتر باشد و به قولی خیلی از مردم لیاقت زوج خود را ندارند اما کاش به‌ جای این سخنان، کمی بیشتر دقت کنیم چون شاید یکی از آن زوج‌ها زیبا نباشد اما ممکن است آن مرد و یا زن اخلاق پسندیده‌ای داشته باشد و همسر او با دیدن رفتار و گفتار خوب او نیز جذب او شده است.

نکات کاربردی برای جذب مردهاCredit: Wikiyeah

تلاش برای جلب توجه مردها به گذشته‌های بسیار دور باز می‌گردد. در دوران باستان و حتی در عصر حجر زنان هم می‌کوشیدند تا مرد دلخواه خود را از آن خود کنند. محققان در قطعات به‌ جا مانده از آن دوران، مقداری لوازم آرایش مربوط به زنان نیز پیدا کرده‌اند. البته لوازم آرایش آن دوران قابل مقایسه با لوازم آرایش دوران ما نیستند چون در آن دوران زنان تنها از طبیعت الهام می‌گرفتند و تمام لوازم آرایش‌شان از گلبرگ‌ها و رنگ‌های طبیعی بود و لوازم آرایش‌شان به ‌جز جذب مردان، برای سلامت پوستشان هم مناسب بود.

این در حالی است که بعضی از زنان امروزی شاید حتی تا زمان پیری نتوانند مرد دلخواه خود را پیدا کنند، زیرا در انتخاب مرد دلخواه خود خیلی سختگیر هستند و یا نکات مهم  برای جذب کردن مرد دلخواه خود را فراموش می‌کنند؛ اما ما در این مطلب قصد داریم بهترین راه‌ها را برای جذب مردان به زنان نشان دهیم تا بتوانند در کنار زیبایی خود صفات نیک هم داشته باشند.

نکات کاربردی برای جذب مردهاCredit: Wikiyeah

صادق بودن شرط اول برای موفقیت در جذب یک مرد است و دروغ گفتن کار بسیار ناشایسته و ناپسندیده‌ای است. مردها همیشه دوست دارند با زنی ازدواج کنند که در هر شرایطی حقیقت را به او بگوید. شاید گمان کنید که می‌توانید با یک دروغ کار خود را راه بیندازید اما دروغ مانند یک دیوار بسیار محکم و نامرئی است که باعث می‌شود برای همیشه مرد رؤیاهایتان را از دست بدهید. اگر می‌خواهید کاری را انجام دهید، هرگز دور از چشم مرد زندگی‌تان آن کار را انجام ندهید. برای انجام دادن تمام کارهای خود باید آن‌ها را با شریک زندگی‌تان در میان بگذارید. مهم نیست که آن کار در چه درجه‌ای از اهمیت قرار دارد بلکه نامزد و یا همسرتان دوست دارد که شما آن کار را نیز با او در میان بگذارید. شاید آن کار به ظاهر کوچک باشد اما ممکن است از نظر مرد زندگی‌تان مهم‌ترین کار باشد. البته مراقب باشید که بیش از اندازه کاری را انجام ندهید؛ زیرا مردان زنی را دوست دارند که زیاد جلوی چشم‌شان نباشد و زمانی خوشحال می‌شوند که خودشان شما را پیدا کنند.

خوش‌رفتاری یکی دیگر از راه‌های جذب مردان است اما خوش رفتاری تنها این نیست که شما قبل از خواب به او شب‌ بخیر بگویید و صبح به او صبح ‌بخیر بگویید؛ بلکه مرد زندگی‌تان دوست دارد همیشه به او اهمیت بدهید و به عنوان مثال هنگامی‌که او در محل کارش قرار دارد و یا این‌ که شما به هر دلیلی از او دور هستید باید جویای حال او شوید. خدا پدر گراهام‌ بل، مخترع تلفن، را بیامرزد که تلفن را اختراع کرد چون خیال مرد زندگی‌تان زمانی راحت می‌شود که صدای شما را از پشت گوشی تلفن بشنود. پس به او ابراز علاقه کنید تا ببینید چگونه از خوشحالی صدای او تغییر می‌کند.

نکات کاربردی برای جذب مردهاCredit: newspapercat

در دوران عقد و نامزدی هنگامی‌که او از شما می‌خواهد تا با او به گردش و یا به سینما بروید، خیلی خود را مشتاق نشان دهید و با لبخندی ملایم و آرام با کمی مکث به او جواب مثبت بدهید و فراموش نکنید که به هیچ عنوان نباید از او بخواهید تا شما را به منزلش ببرد تا با خانواده‌اش آشنا شوید اگر از شما چنین چیزی درخواست کرد به او بگویید که باید با خانواده‌تان در میان بگذارید و حتما هم چنین کاری را انجام دهید و با مادر و یا یکی از اعضای بزرگ خانواده در میان بگذارید. مردها دوست ندارند با زنی ازدواج کنند که راحت او را به ‌دست بیاورند. کمی دویدن به دنبال شما باعث نمی‌شود تا به کسی بر بخورد. بنابراین خیالتان از این بابت راحت باشد و بگذارید از ارزش بالای شما باخبر شود تا برای به ‌دست آوردن شما بیشتر تلاش کند. مانند یک نگین درخشان و قیمتی بدرخشید تا قدر شما را بیشتر بداند.

گفتار نیک یکی از راه‌هایی است که می‌تواند باعث شود که مردها جذب زنان شوند. بلند بلند صحبت کردن در جمع باعث نمی‌شود که شما جلب توجه کنید، شاید بپرسند که آن دختر چه کسی است، اما مطمئن باشید هرگز شما را برای ازدواجشان انتخاب نمی‌کنند. پس متین و با وقار باشید و در جمع‌ها به آرامی صحبت کنید و همیشه با لبخند حرف‌هایتان را به زبان بیاورید. اگر به مردی علاقه دارید، نباید همیشه در راه او قرار بگیرید و مانند انسان‌های ساده‌لوح با خنده و تمسخر دیگران جلب توجه کنید. از قدیم گفته‌اند که دل به دل راه دارد و ممکن است یک روز با گفتار‌های نیک شما جذب شما شوند. هرگز نگویید که خواستگارهای بسیاری دارید و اگر دیر بجنبد شما را از دست می‌دهد؛ زیرا ممکن است با این گفتار شما آزرده شود و قلب او را بشکنید. هنگامی‌که مرد زندگی خود را به طور اتفاقی می‌بینید، اجازه دهید تا او به شما نزدیک شود و از دور او را صدا نزنید. همیشه اجازه دهید که او سخن را آغاز کند و با دقت و با اشتیاق به سخنان او گوش دهید. البته در شدت اشتیاق هم زیاده‌روی نکنید و بیشتر تلاش کنید تا شنونده‌ی خوبی باشید نه کسی که زیاد حرف می‌زند و اجازه نمی‌دهد کسی به جز او حرف بزند. درست است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارید اما تعادل را حفظ کنید، چون ممکن است او بخواهد حتی از شما خواستگاری کند اما شما با حرف‌های زیاد ممکن است او را پشیمان کنید. گفتار نیک را هرگز از یاد نبرید تا همیشه به چشم او، یک زن زیبا و کم حرف باشید و این همان چیزی است که مردها آرزویش را دارند.

نکات کاربردی برای جذب مردهاCredit: attractmen

ظاهر زیبا داشتن و تمیز بودن یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌تواند مردها را جذب زنان کند. هنگامی‌که حرف از زیبایی به میان می‌آید زنان گمان می‌کنند که باید پول زیادی را خرج عمل زیبایی بدن خود کنند اما با پوشیدن یک لباس مرتب و زیبا می‌توانید خیلی از مردها را مجذوب خود کنید. البته آرایش کردن هم بسیار تاثیرگذار است اما منظور از آرایش این نیست که تمام صورتتان را غرق در آرایش کنید. همیشه زیبایی در سادگی است و با کمی خلاقیت در آرایش می‌توانید با کمترین استفاده از لوازم آرایش چهره‌ای دلنشین داشته باشید. بوی خوش را فراموش نکنید. پنجاه درصد موفقیت شما در بوی خوش بدن شما است. برای این کار از عطرهایی استفاده کنید که بوی ملایم داشته باشند. مردها عاشق بوی عطر زنان هستند، زیرا سازندگان عطرهای زنانه از ترکیباتی برای ساختن عطرها استفاده کرده‌اند که بتوانند مردها را دیوانه‌ی زنان کنند. یک نکته‌ی دیگر را باید در مورد لباس بدانید که همیشه از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا بتوانید چشم مرد زندگی‌تان را به خود خیره کنید.

گله‌مند نباشید. یعنی این‌ که اگر یک روز به شما زنگ نزد گله‌گی نکنید و مدام به او نگویید که منتظر تماس او بوده‌اید و چرا شما را فراموش کرده است. این کار باعث می‌شود که شما به چشم او زیادی راحت و آسان بیایید. حتی اگر ساعت‌ها در کنار تلفن منتظر او هستید هرگز این موضوع را به او نگویید. اگر خواسته‌ای دارید می‌توانید با چشمانتان خواسته‌ی خود را به او بفهمانید. مطمئن باشید که او حرف‌های شما را از چشمان شما خواهد خواند. طوری رفتار نکنید که گمان کند به او بیش از اندازه وابسته هستید و با نبودن او کم می‌آورید، گاهی حسادت خوب است. اگر دیر سر قرار حاضر شد جوری به او بفهمانید که از کار او ناراحتید که گمان نکند به او بیش از اندازه وابسته‌ هستید.

نکات کاربردی برای جذب مردهاCredit: Gurl

در پایان باید چند نکته‌ دیگر را هم دانست؛ اگر از مرد و یا پسری خوشتان می‌آید گمان نکنید که او از شما بهتر است و شاید هیچ‌گاه به او نرسید. مردها جذب زنانی می‌شوند که کمتر در دسترس باشند و کمتر دیده شوند. اجازه دهید خلاصه‌ی کلام را به شما بگوییم؛ مردها مانند سایه‌ی شما هستند. هنگامی‌که به سوی سایه‌ی خود می‌روید هرگز نمی‌توانید به سایه‌ی خود برسید اما هنگامی‌که به راه خود ادامه می‌دهید و دیگر به‌ دنبال سایه خود نروید، این سایه است که به ‌دنبال شما می‌آید. سایه همان مردی است که آرزوی داشتن او را دارید. پس بگذارید نور درخشش شما او را جذب کند. با کوچک کردن خود نمی‌‌توانید با مرد رؤیاهایتان خوشبخت شوید.