شایعات علیه پرسپولیس و تیم ملی از کجا می آید؟
«ملی پوشان پرسپولیس خط خورده اند » این اخرین شایعه ای است که به وخامت اوضاع میان پرسپولیس و تیم ملی ایران کمک می کند. رابطه ای که پیش از این و به خاطر اختلال منافع خراب شده اما عده ای از خراب ماندنش لذت می برند. 

امروز یکی از نشریات مهم ورزشی به شایعه ای پرداخته بود که خبر از خط خوردن همه ملی پوشان پرسپولیس به غیر از بیرانوند می داد. شایعه ای که انتشار ان 48 ساعت پیش از بازی پرسپولیس با لخویا بیشتر به آتش افروزی میان دو سرمربی پرسپولیس و تیم ملی می ماند. 

پیش از این یکی دیگر از روزنامه های ورزشی و در جریان مسابقات گروهی لیگ قهرمانان پیش از چند بازی مهم خبر از خط خوردن پرسپولیسی ها داده بود. روزنامه ای که مدعی بود بسیار به سرمربی تیم ملی نزدیک است و از هر آنچه پشت پرده است خبر دارد. 

خبرها از قول کی روش دز آن رسانه منتشر شد و روحیه قرمزها را تحت تاثیر قرار داد اما پس از انتشار فهرست تیم ملی مشخص شد که همه چیز از اساس اشتباه است. حالا این روزنامه از قول یکی از بازیکنان تیم ملی نقل کرده فدراسیون به غیر از بیرانوند هیچ پرسپولیسی دیگری دعوت نکرده است. 

صحت این خبر و این که اطلاعات فهرست مورد نظر کی روش چرا باید در اختیار یک بازیکن ملی پوش باشد یک طرف  و انتشار این خبر 48 ساعت مانده به بازی با لخویا یک طرف دیگر. انتشار شایعه ای که اگر درست هم باشد می تواند به منزله استراحتی باشد برای قرمزپوشان اما مطرح شدن زودترش به ضرر این تیم و در آینده به ضرر تیم ملی خواهد شد. 

کارلوس کی روش پس از اینکه به ایران بازگشت رابطه اش را با رسانه مورد نظر قطع کرد و کلا رابطه اش با رسانه ها را محدود کرد حالا سوال این است که این یکی خبر از کجا پیدا شده و چطور روی جلد آن روزنامه و بعد سایت ها رفته ؟ آیا کسی از درگیری و منازعه بین کی روش و برانکو سود می برد؟