پرسپولیس جریمه شد/توبیخ کتبی جلالی
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم استقلال اهواز و نفت تهران درهفته 22 رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال اهواز تخلفاتی مبنی بر فحاشی نسبت به سرمربی تیم مقابل رخ داد. این تیم طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم پرسپولیس

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیستم انجام و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه به داخل زمین رخ داد. این تیم باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای تیم ملوان بندر انزلی

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و راه آهن یزدان در هفته 21 لیگ برتر انجام و از سو تماشاگران تیم ملوان فحاشی نسب به داور و تیم مقابل رخ داد. این تیم به پرداخت 150 میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای ذوب آهن و فولاد خوزستان

رقابت تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هفته 21 لیگ برتر انجام شد که از سوی اسکوچیچ-سرمربی تیم فولاد خوزستان رفتاری نادرست و استفاده از الفاظ ناشایست نسبت به داوران پس از پایان بازی رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 66 به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین جهانبخش داراب پور- مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست نسبت به داور بازی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ذوب آهن به خاطر تخلفات تماشاگرانش به داور بازی باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جلال امیدیان-مربی تیم ذوب اهن نیز به خاطر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد طبق بند 5 ماده 66 به توبیخ کتبی محکوم شد.

توبیخ و محرومیت برای مربی تیم ملوان بندرانزلی

مسابقه دو تیم گسترش فولاد تبریز و ملوان بندر انزلی در هفته بیستم برگزار شد و از سوی حسینی نسب-مربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت. وی طبق بند پنج ماده 66 به توبیخ کتبی محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

توبیخ برای سرمربی تیم سایپا

رقابت دو تیم سایپا و پرسپولیس تهران برگزار شد و از سوی مجید جلالی-سرمربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند پنج ماده 66 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم پرسپولیس تهران نیز به خاطر تخلف تماشاگرانش به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.