دختر آیت الله هاشمی علیرغم ممانعت شورای تامین استان مرکزی سخنرانی کرد
فائزه هاشمی: پدرم بر وحدت اصلاح طلبان تاکید داشت
فائزه هاشمی علی رغم صدور این حکم لحظاتی پشت میکروفن قرار گرفت و اظهار کرد: می‌خواهم پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی را در خصوص انتخابات ابلاغ کنم.

وی افزود: پیام هاشمی مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات بود، هرچه مشارکت بیشتر باشد با قدرت بیشتری برنده خواهیم شد و روحانی با قدرت بیشتری می تواند به مردم خدمت کند.

وی گفت: پیام دیگر هاشمی رفسنجانی وحدت اصلاح طلبان در ارائه یک لیست مشترک برای اعضای شورای شهر و حضور مردم در تعیین سرنوشت خودشان بود.

"جواد امام" مدیرعامل بنیاد باران نیز در بخشی از سخنانش در این مراسم اظهار کرد: گلایه مردم از روحانی به حق است اما اگر شرایط دولت خوب ترسیم شود مردم روشن می شوند. شرایط قطاری که از ریل خارج شده و قطاری که در ریل حرکت می کند متفاوت است و بازگشت این قطار به ریل کار ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه اگر نخواهیم دوباره به روحانی رای بدهیم راه دیگری هم نخواهیم داشت، گفت: آیت الله رفسنجانی در سال ۹۲  اگر سکوت می کرد و از روحانی حمایت نمی کرد، روحانی در مسند قرار نمی گرفت و مسیر حرکت کشور به امروز ختم نمی شد.


امام خاطرنشان کرد: تاکید ما بر روحانی با حفظ مطالبات به حق و قانونی‌مان است. ما به دنبال رفع حصر و رفع ممنوع التصویری خاتمی خواهیم بود و بر مطالبت مان پافشاری خواهیم کرد و از روحانی می خواهیم موانع سد راه خود را راحت‌تر و شفاف‌تر با مردم در میان بگذارد تا انتظارات مردم بر همین اساس تعدیل شود.

مدیرعامل بنیاد باران تاکید کرد: اگر می خواهیم به سرنوشت همسایگان‌مان دچار نشویم باید برای رقم زدن سرنوشت خودمان قویا از روحانی حمایت کنیم.