بسیج قطری‌ها برای شکست پرسپولیس
 در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الریان قطر سه‌شنبه به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت.

این دیدار قرار است که در ورزشگاه خانگی الریان برگزار شود. روزنامه الشرق در گزارشی از انگیزه بسیار بالای بازیکنان الریان برای شکست دادن صدرنشین لیگ ایران سخن به میان آورد.

این روزنامه قطری نوشت: این گروه با حضور پرسپولیس و الهلال سخت ترین گروه است. پرسپولیس بسیار آماده است. آنها بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارند و صدرنشین لیگ ایران هستند. این تیم ایرانی چهار امتیاز دارد و در دیدار قبلی خود توانست الوحده را در امارات شکست دهد و این نشان می‌دهد که تیم آماده‌ای است، اما بازیکنان الریان انگیزه بسیار بالایی برای شکست دادن پرسپولیس دارند. آنها  در تمرین اخیر خود بسیار با انگیزه بودند و با تمرکز بسیار بالایی تمرین کردند.

این روزنامه قطری در ادامه‌ گزارش خود نوشت که هواداران الریان با هشتک‌های در فضای مجاز همدیگر را دعوت به حضور در ورزشگاه برای حمایت از تیم محبوب خود می‌کنند. آنها قصد دارند مانند دیدار قبلی خود برابر الوحده حضوری چشمگیر در ورزشگاه داشته باشند تا زمینه را برای پیروزی تیم‌شان مهیا کنند.

این‌ دیدار در حالی برگزار می‌شود که الریان در دیدار قبلی خود برابر الهلال تن به شکست داد و با سه امتیاز در رده سوم جای دارد این‌ در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس با چهار امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی است و پیروزی ارزشمند این تیم برابر الوحده شانس سرخ پوشان برای صعود به دور بعد را بالا برده است.