واکنش وزیر ارشاد به شیوه برکناری ایوبی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا باوجود مخالفت و اصرار آقای ایوبی برای ادامه کار در سازمان سینمایی و زمانی که ایشان خود خبر استعفای خود را تکذیب کرده بود؛ بازهم از ریاست سازمان سینمایی برکنار شد، گفت: به دلیل اینکه سوال شما غلط است جوابی هم برای آن وجود ندارد.


او افزود: آقای ایوبی از ریاست سازمان سینمایی برکنار نشده است بنابراین اصل این سوال اشتباه است. آقای ایوبی در وزارت ارشاد حضور دارد. ما در این وزارتخانه گردش نیرو و مدیریت داریم اما ریزش نداریم. جمع‌بندی بنده این بود که آقای حیدریان در شرایط فعلی بیشتر و بهتر می‌تواند برای این سازمان مفید باشد.


صالحی‌امیری تاکید کرد: آقای ایوبی یک شخصیت فرهنگی است و در کنار وزیر همکاری‌هایی با بنده خواهد داشت و از ظرفیت‌های ایشان حتماً استفاده خواهیم کرد.


او در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان امیدوار بود فیلم‌هایی که مجوزشان در دوره آقای ایوبی با مشکلاتی مواجه شد یا آنها که از روی پرده پایین کشیده شدند؛ توسط حیدریان مجوز بگیرند و آیا تغییری در روند صدور مجوزها به‌وجود خواهد آمد یا خیر، گفت: این سوال را باید از خود آقای حیدریان بپرسید.