آینده اسپورت‌های آلفا (+تصاویر)


این روزها بازار ارائه طرح‌ها و مدل‌های مطالعاتی عجیب و زیبا از خودروسازهای مختلف برای آینده گرم است. خودروسازهای بزرگ همواره نگاه دور دست خود را به مشتریان خود نشان می‌دهند. این بار آلفارومئو در رقابت با حریفانش با ارائه طرحی، چشم‌انداز آینده خود را به نمایش گذاشته است.

آلفارومئو همواره به عنوان یک خودروساز با ویژگی‌های ظاهری جایگاه ویژه و برتری را از آن خود کرده است.

آینده اسپورت‌های آلفا

متاسفانه در سال‌های گذشته، بسیاری از مدل‌ها و طرح‌های خیره‌کننده و زیبای این خودروسازی پاسوز مسائل فنی و تکنیکی شده‌اند. البته می‌توان گفت در سال‌های اخیر، قابلیت اطمینان به خودروهای آلفا به شکل چشم‌گیری افزایش یافته است. با این وجود این مسئله باعث از دست رفتن طراحی دلنشین و زیبای داخلی و خارجی نشده است.

آینده اسپورت‌های آلفا

از آنجا که FCA( Financial Conduct Authority) برنامه‌ای برای تولید محصول در آینده را در نظر گرفته است، می‌توانیم خودروهای آینده آلفا را که در سال‌های آینده به خطوط تولید این خودروسازی اضافه می‌شوند، ببینیم. یک استثنای قابل توجه در رده خودروهای برتر اسپورت مدل 8C کامپتیزن خودروسازی ایتالیایی است.

آینده اسپورت‌های آلفا

با این وجود یک طراح خودرویی تصمیم گرفته تا با ارائه طرحی، آینده اسپورت‌های آلفا را به نمایش بگذارد که نتیجه آن باور نکردنی است.

آینده اسپورت‌های آلفا

این مدل مفهومی که با نام  C18  معروف شده، در یک ساختار موتور جلو، در موتور کشیده و بدنه‌ای براق ارائه خواهد شد. شیشه جلو خودرو برای هماهنگی با زمان خود با سقف یکپارچه شده و بالای سر راننده و مسافران را پوشش می‌دهد.

آینده اسپورت‌های آلفا

علاوه بر این‌، خودرو شامل چراغ‌های LED و چراغ‌های روزتاب می‌شود. جلو پنجره به سه بخش تقسیم شده که در بخش‌های جانبی با چراغ‌ها یکپارچه می‌شود. بخس مثلثی وسط نیز با چراغ های LED قاب شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این طراحی چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب است. چراغ‌های عقب خودرو با یک نوار برجسته به شکل عرضی سراسر نیمه عقب را به هم وصل می‌کند. طراحی بدنه نیز در طرح‌ها منحصر به فرد ارائه شده است.

خودرو از نظر سرعت شورانگیز به نظر می‌رسد و آن را مدیون قوس‌های عمیق و عناصر آیرودینامیکی تهاجمی است.