وقتی یک انبوه ساز مسکن، پلیس و قاضی می شود! (+عکس)
 حسن محتشم رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران در میزگرد بررسی مشکلات انبوه سازان طبق آنچه ایلنا منتشر کرده، گفته است: مشکلات زیست محیطی و آسیب های اجتماعی بسیاری به واسطه مسکن مهر ایجاد شد. افراد طبقه پایین در قالب مسکن مهر همه در یک جا جمع شدند که موجب به وجود آمدن بزهکاری در محل‌های احداثی مسکن مهر شده است».

این انبوه ساز مسکن در ادامه هیچ اشاره ای به منبع آمار خود اشاره نکرده و صرفا بعنوان مقام مسئول دارای آمار!، ایجاد مسکن مهر را موجب بروز بزهکاری دانسته است! نکته ای که بارها تجمع کنندگان مسکن مهر مقابل بانک مرکزی به آن اشاره کرده و از حیثیت خود دفاع کرده اند.
وقتی یک انبوه ساز مسکن، پلیس و قاضی می شود!
افراد طبقه پایین جامعه از دید رئیس انجمن انبوه سازان سبب ایجاد بزهکاری شده اند که البته چه بسیارند کارمندان دولت و حتی قشر معلم و فرهنگی جامعه که اقدام به خرید مسکن مهر کرده اند و تعمیم دادن این موضوع به همه خریداران مسکن مهر به دور از انصاف است.

از سوی دیگر بزهکار دانستن افراد طبقه پایین جامعه نیز یکی دیگر اشکالات اظهارات رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران است.

حال باید دید رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران منبعی برای آمار بزهکاری اعلام می نمایند یا نه؟ چرا که فقط نهادهای مسئول از جمله قوه قضائیه و پلیس به دلیل سر و کار داشتن با بزهکاری آمار این مسائل را اعلام کنند و قطعا یک انبوه ساز، ساز و کاری برای سنجش میزان بزهکاری را نداشته و ندارد.