مهلت ثبت نام آزمون دکتری تمدید شد

حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.d) نیمه متمرکز سال 1396 که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، این مهلت تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 30 آذرماه سال جاری تمدید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: به کلیه داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1396 هستند و تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام ننموده‌اند اکیدا توصیه می‌شود در مهلت تمدید شده  حداکثر تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 30 آذرماه سال جاری با مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه‌های اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش همچنین گفت: تا ساعت 15 امروز دوشنبه 22 آذرماه جاری تعداد 99 هزار و 892 داوطلب نسبت به ثبت نام برای آزمون دکتری 1396 اقدام کرده‌اند.

دکتر توکلی افزود: همان‌طور که قبلا نیز اعلام شد آزمون ورودی دکتری سال 1396 در هفت گروه آزمایشی برای 244 کد رشته امتحانی  در روز جمعه 6 اسفندماه سال جاری در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون در آزمون دکتری ‌نیمه متمرکز سال 1396 ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.