دومين شماره «مهرگان‌نو» منتشر شد

در اين شماره، پرونده ويژه جلد به موسيقي خياباني و مسائل مربوط به آن در شهرهاي ايران مي‌پردازد كه در آن مطالبي همچون گزارشي از فعاليت گروه‌هاي موسيقي خياباني تهران و برخي شهرهاي ايران، گفت‌وگو با كارشناسان و فعالان موسيقي همچون محمد سرير، عليرضا ميرعلي‌نقي و روزبه اسفندارمز به همراه چند يادداشت تحليلي آمده است.
از ديگر پرونده‌هاي اين شماره مي‌توان به پرونده «خاستگاه محلي و شهري فعالان سياسي ايران، پيش از انقلاب اسلامي» و تاثير جغرافياي شهر در گرايش‌هاي سياسي اشاره كرد. همچنين بخش «شهر ما» در اين شماره به بررسي مسائل شهري «قزوين» پرداخته است.
دربخش «چارسو»، پرونده‌اي درباره مسكن و تاثير قيمت آن در زندگي شهروندان تدارك ديده شده و بخش «اوقات خوش» مروري بر چند باغ و بوستان كمتر شناخته شده تهران داشته است. بخش «شهر زيبا» مطالب متنوعي همچون پياده‌روي در شهر (محور كارگر جنوبي تهران)، «گفت‌وگو با سلمان فرخنده، بازيگر»، بررسي معماري ويلاي پناهي تهران و بررسي گذر چهارباغ اصفهان دارد و بخش «شهرآورد» كه بخش ورزشي اين مجله است، پرونده‌اي در مورد ورود شهرداري‌هاي كشور به موضوع تيم‌داري و باشگاه‌داري آماده كرده است. همچنين بخش «خارج‌از محدوده» مجله «مهرگان‌نو» به موضوع خودكشي و دلايل جامعه‌شناختي آن مي‌پردازد.
دومين شماره دوهفته‌نامه مهرگان‌نو، در 80 صفحه و با قيمت 8 هزار تومان به مديرمسوولي مهران كرمي و سردبيري احسان صفاپور منتشر شده است.