نماینده مردم رشت:
مجلس نهم به خاطر لجبازی با دولت، گودرزی را وزیر ورزش کرد

غلامعلی جعفرزاده، نماینده رشت در مجلس دهم، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تجمع اعتراضی امروز هواداران استقلال مقابل مجلس و درخواست آنها برای استیضاح وزیر ورزش گفت: من روز گذشته نطقی در صحن مجلس داشتم و گفتم که وزیر ورزش تمام حواسش به دو تیم سرخابی پایتخت است و هیچ توجهی به تیم‌های شهرستانی ندارد. از نظر من ایشان یکی از عوامل سقوط تیم‌های شمالی به لیگ‌های پایین‌تر بوده است.

او ادامه داد: ایشان یکی از ضعیف‌ترین وزرای کابینه دولت است و همه از او ناراحت هستند و بسیار اذیت‌مان کرده است. این تجمع اعتراضی هواداران استقلال هم نشان دهنده عملکرد ضعیف اوست. دخالت غیر کارشناسی در امور یک تیم نتیجه‌اش هین است که می‌بینید.

جعفرزاده تاکید کرد: ایشان نفر پنجم دولت برای وزارت ورزش بود و متاسفانه مجلس نهم با لجبازی با دولت چهار فرد اصلح را رد کرد و در آخر به کسی رای داد که نشان داده نمی‌تواند از عهده این مسئولیت بزرگ برآید.

وی در واکنش به عملکرد موفق رشته‌های دیگر در کسب سهمیه المپیک و رسیدن به سکوهای جهانی نیز تصریح کرد: ورزش‌های دیگر خودشان برای موفقیت برنامه‌ریزی کرده‌اند و با استعدادهای که دارند مقام آورده‌اند. ایشان جز دخالت در امور فدراسیون‌ها کاری نکرده است و به نظر من کسب این سهمیه‌ها همگی زحمت خود فدراسیون‌ها بوده است و وزارت کار آنچنانی در این زمینه نکرده است.

نماینده رشت در مجلس دهم شورای اسلامی در پایان گفت: وزیر ورزش نه تنها موفق نبوده، بلکه محبوب هم نیست و امیدوارم در خانه تکانی دولت ایشان اولین وزیر باشد که استیضاح می‌شود.