پورحیدری:
امیدوارم وضعیت منصوریان مثل مظلومی نشود
 منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال گفت: منصوریان از خانواده استقلال است و به نظرم هیات مدیره انتخاب خوبی انجام داد که یک استقلالی را روی نیمکت نشاند.

پورحیدری ادامه داد: به منصوریان بابت سرمربیگری‌اش تبریک می‌گویم. او کارنامه خوبی در چند ساله گذشته داشته است و مربی با دانشی است و توانایی این را دارد که در استقلال هم موفق باشد.

باشگاه استقلال حواشی زیادی دارد، آیا منصوریان با وجود این حواشی می‌تواند موفق باشد؟ پورحیدری در این مورد گفت: درست است که باشگاه نفت به اندازه‌ استقلال حاشیه نداشته است، اما منصوریان استقلالی است و با حواشی استقلال آشنایی دارد. به نظرم او با توانایی‌ که دارد می‌تواند مشکلات را از تیم دور کند. با شناختی که از او دارم مطمئن هستم از پس مشکلات تیم برخواهد آمد.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه به احتمال زیاد قرارداد منصوریان سه ساله است گفت: هیچ اشکالی ندارد که قرارداد سه ساله بسته شود. بهترین کار همین بود که قرارداد بلند مدت بسته شود برای اینکه باید به منصوریان برای موفقیت در استقلال فرصت داد. فقط امیدوارم وضعیت او مثل مظلومی‌ نشود چون او هم یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشت اما اجزاه ندادند سال دوم قراردادش را در تیم بگذراند و برنامه‌هایش را اجرایی کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در مورد مشکلات هیات مدیره این تیم و اختلافات اعضا با یکدیگر نیز گفت:‌ من فکر نمی‌کنم مشکلی درون هیات مدیره وجود داشته باشد. اگر هم بخواهد تغییراتی در هیات مدیره صورت بگیرد وزیر باید تصمیم بگیرد که من فعلا خبری در این مورد ندارم.