واکنش سرمربی والیبال برزیل به تقابل با ایران؛ لهستانی‌ها از ما حمایت خواهند کرد!

در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال برزیل به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت. این رقابت که از ساعت  ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود برای دو تیم اهمیت بالایی دارد.

سایت Olympics در خصوص این مسابقه نوشت: تیم برزیل بدون شکست در مرحله گروهی پس از ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی به مصاف والیبال ایران می رود. باید گفت که رویای حضور در ششمین فینال متوالی برای برزیل در خطر است؛ ماموریتی که ممکن است پس از کسب مقام چهارمی در توکیو 2020 و شکست در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های امسال دشوارتر به نظر برسد. برزیل با ترس از کوبا مسابقات والیبال قهرمانی جهان را آغاز کرد. در آن بازی والیبال برزیل توانست 3 بر 2 پیروز شود.

رنان دال زوتو سرمربی والیبال برزیل در خصوص رقابت تیمش با ایران گفت: هر بازی یک جنگ است. چیزی که می‌توانم با اطمینان بگویم این است که هواداران لهستانی علاقه زیادی به والیبال دارند. آنها همیشه سالن ها را پر می کنند. هر بار که برای بازی به لهستان می آییم، سکوها همیشه پر است و معمولاً از ما حمایت می کنند، البته به جز زمانی که با لهستان بازی می‌کنیم.

دال زوتو همچنین قدرت حمله ایران را برجسته کرد و گفت: ایران مهاجمان بسیار قوی داشته و قدرت سرویس بالایی دارند. باید گفت که تیم ما باید متعادل بازی کند.

برنامه مسابقات:

سه‌شنبه ۱۵ شهریور؛ سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان  

ساعت ۲۰؛ صربستان – آرژانتین

ساعت ۲۳:۳۰؛ برزیل – ایران