هفت استخر لوکس خانگی

 آیا زمستان به این معناست که دیگر نمی‌توان در استخر شنا کرد؟! در واقع بهتر است اینگونه بگوییم، با رسیدن فصل سرما، باید از آبتنی در استخرهای سرد و گرم خداحافظی کرد؟ امروز برای شما که طالب شنا چه در روزهای سرد و چه روزهای گرم هستید، چند خانه مدرن با  استخر لوکس خانگی و سرپوشیده آماده کرده‌ایم که در لیست خانه‌های گران قرار دارند. با ما همراه باشید.

شاید 75 میلیون دلار قیمت بسیار بالایی برای خرید یک خانه باشد. اما با دیدن این خانه لوکس و مدرن که  در حومه  نیویورک قرار دارد، پی می‌برید که قیمت خانه چندان هم غیرمنصفانه نیست. در واقع چیدمان وقیمت شگرف این خانه بیشتر به دلیل وجود این استخر سرپوشیده مدرن است که دست کمی از یک آبگرم معدنی طبیعی ندارد. مثل خانه‌هایی رویایی است!

این خانه 4 میلیون و 695  هزار دلاری در مانی، مصداق بارز خانه رویاهای شماست!دارای باشگاه گلف، باغ سرسبز، گلخانه و اما زیباترین استخر سرپوشیده خانگی است. این استخر درست در مجاورت باشگاه ژیمناستیک تعبیه شده است.

نمونه بعد، خانه‌ای ساحلی با چشم‌اندازهای زیبا رو به جزایر اسکوآوا  است. از استخر خانه نیز می‌توان چشم‎اندازهای طبیعت ساحلی اطراف را مشاهده کرد. قیمت این خانه نیز 7 میلیون دلار تخمین زده شده است.

استخر سرپوشیده در این خانه 88 میلیون دلاری که در لس آلتوس کالیفرنیا واقع است، همچون رودخانه‌ای طبیعی در زیر آسمان‌خراشی بزرگ به نظر می‌رسد. این استخر به اتاق بازی، ژیمناستیک و باشگاه بیلیارد متصل است.

نمونه بعد که مشاده می‌کنید در حومه‌ شیکاگو ساخته شده و 6/5 میلیارد دلار قیمت دارد. این خانه شش خوابه، با آبشارهای طبیعی و گل و گیاهان احاطه شده است. اما آنچه بیش از همه در آن جلب توجه می‌کند، استخر سرپوشیده آن است.

این مجتمع پنج طبقه ، در طبقه همکف خود دارای استخری بزرگ است  و مجهز به سالن آمفی تئاتر، اتاق میهمانی و باشگاه بیلیارد است.البته پارکینگی با گنجایش 14 اتومبیل، از سایر ویژگی‌های زیبای آن به شمار می‌رود. نظرتان درباره استخر مدرن و لوکس آن چیست؟قیمت این منزل مسکونی 10 میلیون دلار است .

قطعا شش مورد قبلی، توجه و دید شما رادر قبال خانه‌های مدرن و استخرهای خانگی به کل تغییر داده‌اند. اما نظرتان درباره این استخر چیست؟ استخر در مجاورت زمین بسکتبال قرار گرفته و قیمت کل خانه حدود 8 میلیون دلار است.