پشت‌پرده تجمعات مقابل شهرداری اهواز چیست؟ (+سند)
به گزارش قلم نيوز به نقل از رسانه‌هاي داخلي، با پیگیری‌های انجام‌گرفته، یکی از تجمع‌کنندگان اظهار داشت: عدم اجرای احکام قطعی دادگاه مورخ ۹۹/۰۷/۲۱ مبنی بر تخلیه غرفه‌هایی از غرف میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز دلیل اجرای تجمع ماست و ما جز اجرای حکم دادگاه خواسته دیگری نداریم.
پشت‌پرده تجمعات مقابل شهرداری اهواز چیست؟ (+سند)
وی افزود: اینکه شهرداری اهواز در یک سال گذشته از اجرای حکم دادگاه خودداری کرده است، خود جای سوال است.
یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این تجمع ادامه داد: زمان قرارداد اجاره غرفه‌های میدان تره‌بار الغدیر سالها است به پایان رسیده است که علی‌رغم عدم تمدید قرارداد تاکنون از سوی موجر تخلیه نشده‌اند. 
وی توضیح داد: غرفه‌های میدان برای عرضه میوه و تره‌بار با رقم‌های بسیار ناچیز از سوی سازمان میادین به برخی افراد اجاره داده شده است در حالی که حق اجاره دادن و واگذاری غرف را ندارند، اکثرا این مکان‌ها را با ارقام نجومی به اشخاص ثالث واگذار کرده‌اند. این مورد به خودی خود تخطی از مواد قرارداد اولیه مبنی بر عدم واگذاری به غیر است.
وی خاطرنشان کرد: نهایتا پس از برگزاری چندین جلسه و صمع دفاعیات، دادگاه حکم تخلیه را صادر کرد. اما متاسفانه اکنون پس از گذشت یک سال، همچنان شهرداری و سازمان میادین از اجرای حکم خودداری کرده اند. ما خواهان ملاقات با شهردار و شنیدن دلایل و چرایی عدم اجرای حکم دادگاه هستیم.