تولید "آریا" و"شاهین" موفقیت در صنعت خودرو است
قلم‌نیوز:لطف الله سیاهکلی در بازدید از مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اينكه زماني در صنعت خودرو تنها مونتاژ‌كننده بوديم و اكنون به توليدكننده تبديل شده ايم، خاطرنشان كرد: طي سال هاي اخير اقدام هاي ارزشمندي توسط گروه خودروسازي سايپا در توليد خودروهاي جديد و به روز صورت گرفته است.

وي با بيان اينكه طراحي و توليد خودرو در مجموعه سايپا توسط كارشناسان و مهندسان داخلي انجام مي شود، گفت: باعث افتخار است كه سايپا به توليدكننده خودرو تبديل شده است و مي تواند براي صادرات محصولات خود برنامه ريزي كند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي افزود: تولید خودروهای جديد سايپا "آریا" و" شاهین" نشان دهنده این موضوع است که در صنعت خودرو به موفقیت های بسیار خوبی رسیده ایم كه اين امر بسیار ارزشمند است و امیدوارم چنين فرآيندي در آينده ادامه پيدا كند.

سیاهکلی با اشاره به حمایتی که مجلس از صنایع خودروسازی در جهت جهش تولید می تواند داشته باشد، اظهار داشت: مجلس آمادگی کامل دارد تا با وضع قوانین و مقررات، کمک خوبی به صنعت خودرو داشته باشد و با تسهیل گری و ارتباط خوب با وزارت صمت از این صنعت مادر حمایت و مشکلات آن را برطرف کند.

وی تاکید کرد: ضروري است به صنعت خودرو کمک شود تا خودروسازان بتوانند در افزايش كيفيت، تنوع محصول و افزايش رضايت مردم برنامه ريزي كنند.

نماینده مردم قزوین و آبیک البرز در مجلس با اشاره به همراهی کمیسیون صنایع مجلس حذف قوانین دست و پاگیر در برابر صنعت خودروسازی، گفت: ما از تمام پيشنهادهاي سازنده براي ارتقاي صنعت خودرو استقبال مي‌كنيم.


منبع: سایپانیوز