تصمیم ویژه مهدی رحمتی

قلم‌نیوز:در حالی‌که هنوز یک هفته از رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران باقیمانده و عنابی‌پوشان مشهدی باید در اهواز به مصاف فولاد بروند، دو بازیکن این تیم به شکل توافقی از جمع شاگردان رحمتی جدا شده‌اند؛ روح الله سیف‌اللهی و سعید جلالی‌راد. البته جدایی جلالی‌راد به صورت قرضی بوده و او تا پایان فصل برای نساجی به میدان خواهد رفت.

چندی پیش بود که تصاویر و ویدئو‌های تمرینات آماده‌سازی مهدی رحمتی در فضای مجازی وایرال شد، هر چند رحمتی گفته بود برای آمادگی بیشتر تمرینات خود را آغاز کرده، اما به نظر می‌رسد سنگربان باتجربه و سرمربی جوان فوتبال ایران به دنبال بازگشت به مستطیل سبز است و جدایی جلالی‌راد هم می‌تواند روی این موضوع صحه بگذارد. چرا که حالا در خط دروازه شهر خودرو تنها میلاد فراهانی را در اختیار دارد و دو سنگربان جوان هم در کنار فراهانی تمرین می‌کنند.

پس از دیدار  مقابل فولاد خوزستان، دیدار بعدی شهر خودرو در تبریز خواهد بود و باید دید تا آن زمان و با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، چه سرنوشتی برای مهدی رحمتی رقم خواهد خورد و آیا نام او به لیست شهر خودرو به عنوان بازیکن اضافه خواهد شد یا خیر؟ اتفاقی که رقم خوردن آن می‌تواند رکورد حضور متوالی مهدی رحمتی در ادوار لیگ برتر را به بیست فصل برساند و یک رکورد ویژه را به نام این سنگربان باتجربه و کهنه‌کار فوتبال ایران ثبت نماید.