طبق اعلام معاون فرهنگی هنری سازمان شهرداری شیراز؛
فراخوان جشنواره ملی «طنز مکتوب شهروندی» اعلام شد
به گزارش قلم نیوز، معاون فرهنگی هنری سازمان شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره ملی طنز مکتوب خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوعات حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی و هوای پاک، فضای سبز و محیط زیست، مصرف بهینه انرژی، ایمنی و آتش نشانی، پسماند و بازیافت، فرهنگ آپارتمان نشینی، پرداخت به موقع عوارض و مشارکت شهروندان در حفظ و توسعه شهر و ارتقا فرهنگ کتابخوانی برگزار خواهد شد.


فرزاد صدری با بیان اینکه این جشنواره در محور‌های شعر طنز و داستان‌های کوتاه است، عنوان کرد: هدف این جشنواره ارتقاء اخلاق شهروندی، کنترل خشم، همدلی و نوع دوستی، احترام و ادب ورزی، احسان و نیکوکاری، گذشت و ایثار، قدردانی، حفظ منزلت سالمندان، رفتار سالم با افراد توان خواه در جامعه، عدم ایجاد سد معبر و مزاحمت برای شهروندان در فضا‌های عمومی شهری است.


وی تاکید کرد: مشارکت مسوولانه در ریشه کنی بیماری کرونا از موضوعات ویژه این جشنواره است.


صدری با بیان این مطلب که به ۳ اثر برگزیده در بخش شعر طنز و ۳ اثر در بخش داستان کوتاه جوایزی اهدا خواهد شد، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن به نشانی Shahrkhand.shiraz@gmail.com و شماره واتس آپ ۰۹۳۷۴۴۵۰۲۷۰ ارسال کنند.

معاون فرهنگی هنری سازمان شهرداری شیراز در پایان اعلام کرد: ۶ اثر در بخش شعر طنز و داستان کوتاه به عنوان آثار قابل تقدیر انتخاب خواهد شد.