فردا صبح نتایج نهایی اعلام می‌شود/ رایزنی‌ها برای انتخابات اصفهان ادامه دارد

محمدحسین مقیمی با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتخابات باید از ساعت ۸ صبح تا شش بعد از ظهر و حداقل به مدت ۱۰ ساعت ادامه داشته باشد و اگر نیاز به تمدید باشد وزیر کشور باید اجازه این کار را صادر کنند و بعد هم در اطلاعیه‌ای مدت زمان تمدید شده را به آگاهی مردم می‌رسانیم و تقریبا حدود ساعت ۵ بعد از ظهر باید منتظر چنین تصمیمی باشیم. 

او افزود: حضور مردم علیرغم اینکه در فصل کار کشاورزان هستیم بسیار خوب و پرشور بوده است و امیدواریم همه واجدان شرایط بتوانند با حضور پای صندوق‌های رای انتخاب خود را داشته باشند. 

معاون سیاسی وزیر کشور در مورد انتخابات اصفهان گفت: شورای نگهبان نظر خود را در مورد انتخابات اصفهان گفته است و همانطور که وزیر کشور هم گفت باز هم تاکید می‌کنیم که از نظر حقوقی نظر شورای نگهبان با نظر وزارت کشور در این خصوص متفاوت است، همچنان در حال صحبت با اعضای شورای نگهبان در این خصوص هستیم و اگر تغییری در این مورد انجام شود حتما اعلام خواهیم کرد. 

مقیمی در مورد زمان اعلام نتایج نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تا ساعت‌های اولیه فردا صبح نتایج نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.