سجادی در مجمع فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان :
کاروان پارالمپیک به نسبت دوره های قبل حضور پربارتری خواهد داشت
کاروان پارالمپیک به نسبت دوره های قبل حضور پربارتری خواهد داشت

به نقل از فدراسیون ورزش های جانبزاان و معلولان، ارائه گزارش توسط بازرس، حسابرس و خزانه دار فدراسیون در بخش اول مجمع انجام و درادامه سیاست ها و اولویتهای فدراسیون توسط دبیر و نایب رئیس تبیین شد.

در ادامه مجمع، گزارش عملکرد سال ۹۴ مورد بررسی قرار گرفت، تقویم و برنامه  سال ۹۵ ارائه و اطلاعات جامع  استان ها نیز توسط معاونت امور استان ها قرائت شد.

بیستمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با صحبت های نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان به کار خود پایان داد.

وی اظهار داشت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با این تعداد رشته تحت پوشش، کار چندین فدراسیون را انجام می دهد و با وجود مدیریت خوب آقای خسروی وفا و همکارانشان در این فدراسیون نتایج درخشانی طی این سال ها حاصل شده است و طبق برنامه ای اصولی پیش می رود.

سجادی افزود: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان تعامل و هم افزایی خوبی با سایر فدراسیون ها دارد و جزو معدود فدراسیون هایی است که برنامه های مصوب تقویم را به صورت منظم اجرایی می کند و اینها به دلیل وجود برنامه ریزی دقیق و منسجم است. 

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود حضور کاروان پارالمپیک به نسبت دوره های قبل پربار تر باشد و در حال حاضر ۸۸ سهمیه داریم و  ۱۲ رشته به بازی های پارالمپیک ریو اعزام می شوند و امکان افزوده شدن یک رشته دیگر نیز هست. 

سجادی در ادامه گفت: در بخش بانوان نیز جهش قابل ملاحظه ای در پارالمپیک  رخ داده و از ۹ سهمیه پارالمپیک لندن به ۲۱ سهمیه برای ریو افزایش داشتیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بسیار امیدواریم که با تدارکات خوبی که صورت گرفته کاروان پارالمپیک کشورمان در بازی های ۲۰۱۶ ریو به نتایج درخشانی دست یابد و ما هم تلاش می‌کنیم تا حمایت‌های لازم را در زمینه برنامه های ویژه ای که فدارسیون مد نظر دارد، داشته باشیم.