اعلام ویژه‌ برنامه‌های گرامیداشت «شهید سلیمانی» در کیش
اعلام ویژه‌ برنامه‌های گرامیداشت «شهید سلیمانی» در کیشقلم‌نیوز:رضا اردلان امروز در جمع خبرنگاران گفت: از حدود دو ماه پیش ستادی به منظور گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تشکیل شد و برنامه‌های مختلفی را پاسداشت این روز در نظر گرفت.

 اردلان افزود: در بخش شهری و محیطی، با نصب بنرهای مختلف، فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی در این خصوص شروع شد. همچنین برنامه کتابخوانی و نمایش فیلم های کوتاه مرتبط با سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روز در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به عطرافشانی شهدای مزار گمنام اشاره کرد و گفت: قرار است به زودی عکس های سردار سلیمانی در سفری که به کیش داشته اند در قالب گالری محیطی برای عموم به نمایش در آید. جز این یک گالری شهری نیز توسط روابط عمومی سازمان تدارک دیده شده است.

خریداری ۵ هزار نسخه کتاب در ده عنوان مرتبط با سردار سلیمانی و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع  وصیت نامه شهید از دیگر برنامه‌های ویژه پاسداشت شهید سلیمانی عنوان شد.  

اردلان ادامه داد: شاعران ملی و محلی اشعار خود در ارتباط با شهید سلیمانی را به صورت مجازی و در قالب پاتوق شعر و ادب می‌سرایند و همرزمان ایشان نیز با حضور در کیش به بیان خاطرات خود از شهید سلیمانی خواهند پرداخت. همچنین تئاتر ۷ دختران آب نیز با محوریت شهید سلیمانی اجرا خواهد شد.

مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه به برگزاری وبیناری با موضوع «صلح و برادری در مکتب سلیمانی» با حضور اندیشمندان لبنانی،‌ امام جمعه کیش و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اشاره کرد و افزود: محفل انس با قرآن و مسابقه خوشنویسی در سطح ملی نیز به مناسب پاسداشت سردار سلیمانی برگزار خواهند شد.

به گفته اردلان پرچم «ما ملت امام حسینیم»  سیزدهم دی ماه در پارک شهر کیش به اهتزار در خواهد آمد و تمثال شهید در ورودی بازارها توسط جامعه بازاریان نصب خواهد شد.