جنایت هولناک در وسط خیابان؛ قاتل فراری را شناسایی کنید
جنایت هولناک در وسط خیابان؛ قاتل فراری را شناسایی کنید

قلم‌نیوز:این حادثه هولناک صبح روز پنج شنبه گذشته در خیابان دریای اول مشهد هنگامی رخ داد که مرد ۵۲ ساله‌ای به نام قادر احمدی معروف به رضا وارد خیابان وحید ۱۳ (دریا) شد و خواهر زن سابقش را دید که به همراه شوهر و خواهر دیگرش قصد خروج از خانه را داشتند.

این مرد که نقشه شومی را در سر می‌پروراند و چاقویی را نیز زیر لباس هایش پنهان کرده بود از موتورسیکلت پیاده شد و به بهانه احوال پرسی نزد باجناق و خانواده همسر سابقش رفت، اما در یک لحظه چاقو را بیرون کشید و ضرباتی را بر پیکر باجناقش فرود آورد و او را به شدت مجروح کرد. همسر مرد مجروح با دیدن این صحنه در حالی که ترسیده بود جیغ می‌کشید و کمک می‌خواست. در این وضعیت خواهر دیگرش که لطیفه نام داشت وحشت زده به وسط خیابان گریخت، اما مرد مهاجم او را گرفت و روی زمین انداخت. موتورسوار ۵۲ ساله که قصد انتقام هولناکی را از خانواده همسر سابقش داشت ناگهان ضربات چاقو را بر پیکر خواهرزن دیگرش فرود آورد و او را در حالی که خون آلود کف خیابان افتاده بود، رها کرد و سوار بر موتورسیکلت از محل گریخت. با فرار مهاجم چاقوکش، اهالی محل متوجه ماجرا شدند و با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند.

دو مجروح این حادثه وحشتناک دقایقی بعد به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند، اما ضربات وارد شده بر پیکر زن ۴۵ ساله چنان عمیق بود که این زن به کما رفت و صبح روز گذشته به دلیل عوارض ناشی از اصابت چاقو در مرکز درمانی جان سپرد.

به دنبال وقوع این جنایت، مراتب از طریق نیرو‌های انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام شد و بی درنگ قاضی کاظم میرزایی به همراه گروهی از کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مسیر مرکز درمانی را در پیش گرفتند. قاضی با تجربه ویژه قتل عمد که روز‌های ورود به پنجمین سال رسیدگی به پرونده‌های جنایی در مشهد را می‌گذراند پس از بررسی‌های مقدماتی در مرکز درمانی، عازم محل وقوع جنایت شد که در نزدیکی بیمارستان قرار دارد. به دستور قاضی میرزایی، اثر برداری از محل درگیری آغاز شد و تحقیقات با اظهارات زنی ادامه یافت که از این حادثه هولناک جان سالم به در برده بود.

این زن به قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: ضارب قادر احمدی نام دارد، ولی معروف به رضاست. این مرد سال‌ها قبل با خواهرم ازدواج کرد و صاحب فرزند شد، اما در این سال‌های زندگی مشترک همواره خواهرم را شکنجه می‌کرد و آزار می‌داد. او در میان همین اختلافات خانوادگی و ناسازگاری ها، مدام خواهرم را تهدید به مرگ می‌کرد تا جایی که حتی دو بار قصد کشتن او را داشت.

این زن جوان ادامه داد: خواهرم نیز وقتی دید که دیگر نمی‌تواند این شرایط را تحمل کند و امنیت جانی ندارد، تصمیم به طلاق گرفت و دست به دامان قانون شد. او با ارائه همین اسناد و مدارک به دادگاه، بالاخره طلاقش را گرفت و برای آن که از شر مزاحمت‌های قادر رها شود، دست فرزندانش را گرفت و در مکان دیگری اقامت کرد تا کسی از محل سکونت او باخبر نشود، اما همسر سابقش برای گرفتن انتقام، به دنبال یافتن محل اقامت خواهرم بود. به همین دلیل تلاش می‌کرد تا نشانی خواهرم را از ما بگیرد و همواره در کمین ما بود تا این که صبح پنج شنبه گذشته زمانی که من و همسرم و خواهرم لطیفه قصد سوارشدن به خودرو را داشتیم او با موتورسیکلت از راه رسید و به بهانه احوال پرسی به طرف شوهرم آمد که ناگهان چاقویی را بیرون آورد و شوهرم را زخمی کرد سپس خواهرم را روی زمین انداخت و درحالی که روی قفسه سینه اش نشسته بود در همان وضعیت ضرباتی را بر پیکر خواهرم فرود آورد. من خیلی ترسیده بودم و مدام جیغ می‌کشیدم که او خواهرم را رها کرد و با موتورسیکلت از آن جا گریخت.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی در صحنه جنایت، قاضی میرزایی دستورات ویژه و محرمانه‌ای را برای شناسایی محل اختفای متهم فراری و دستگیری وی صادر کرد.

منبع: خراسان