دریافت تسهیلات میلیاردی از سوی نمایندگان مجلس در کمتر از ۴ ماه/ مردم چه فکری می‌کنند؟
قلم‌نیوز:ابراهیم نکو  اظهار کرد: هتاکی و فحاشی در مجالس کاربردی موهوم دارد. اگر نماینده ای فکر کند در جایگاه نمایندگی مردم از طریق فحاشی می تواند حقوق ملت را محقق کند، یعنی راه را اشتباه رفته است.

وی ادامه داد: باید انقلابی گری  را بار دیگر تعریف کنیم؛ اما مجلسی که می گوید انقلابی است دارد با ادبیات نامناسب و هتاکی به جایگاه مجلس آسیب می‌زند؛ مجلسی که با شعار انقلابی گری روی  کار آمده باید به تمام معنا نمود آرمان‌های انقلاب باشد؛ سلامت باشد، الگو باشد، سلامت مالی داشته باشد و از امکانات مالی نمایندگی استفاده نکند. 

نکو گفت: در این چهارماه اتفاق‌هایی افتاد که ثابت شد اکثریت نمایندگان این مجلس آن طوری که گفتند نیستند در کمتر از ۴ ماه نزدیک به یک میلیارد تسهیلات دریافت کردند مردم با خود می گویند پس در سه سال و نیم آینده چه خواهند کرد. 

وی افزود: اگر این مجلس انقلابی است چه طور با این رویه هتاکی نوعی از رفتار غیر اسلامی و انقلابی را ترویج می کند که اصلا در شان و جایگاه نظام نیست. بنیانگذار انقلاب گفتند مجلس عصاره فضائل ملت است آیا مردم ما این چنین هستند که نمایندگان در مجلس رفتار می کنند؟ 

این فعال سیاسی گفت: این انتقادات به مجلس به معنی حمایت از دولت نیست؛ مردم هم از دولت و هم مجلس شاکی و گله‌مند هستند. نمایندگان می توانند به جای فحش و هتاکی با آمار  و ارقام حرف خود را بزنند.

وی در پایان گفت: اگر چنین رفتاری ادامه پیدا کند حرمت مجلس از بین خواهد رفت و دیگر جایگاهی میان مردم نخواهد داشت. عقلای مجلس جلوی تکرار اینگونه مسایل را بگیرند که انتظار جامعه از آنها بیشتر از دیگر نمایندگان تازه کار است.