سرپرست معاونت اقتصادی شهرداری مشهد؛
‎اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی- بلوار مجیدیه طی 10 ماه آینده
  1.  مهدی حاتمی در حاشیه کمیسیون بازگشایی پاکات این پروژه عنوان کرد: از خرداد ماه سال جاری آگهی فراخوان عمومی این پروژه جهت تعیین پیمانکار واجد شرایط منتشر و پیمانکاران متعددی در فرآیند توان سنجی شرکت کردند که پیرو آن اقدامات لازم جهت ارزشیابی و توان سنجی متقاضیان توسط کمیته های ارزیابی متشکل از نمایندگان معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک و معاونت اقتصادی شهرداری مشهد انجام شد.

‎وی افزود: تقاطع غیر همسطح بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی- بلوار مجیدیه با برآورد اولیه 537 میلیارد ریال طی 10 ماه آینده در شمال غربی شهر مشهد و حد فاصل تقاطع چهارسطحی آزادگان و بلوار رحمانیه به بهره برداری خواهد رسید.

‎حاتمی ادامه داد: در مرحله نهایی از میان 9 شرکت حائز صلاحیت 6 شرکت با ارسال پاکات پیشنهاد قیمت به جلسه کمیسیون ماده 13 راه یافتند، همچنین نحوه پرداخت در این پروژه 40% نقد و 60% غیرنقد می باشد که بخش غیر نقد در قالب اعطای امتیاز پروانه ساختمانی یا واگذاری املاک متعلق به شهرداری تنظیم شده است.

‎وی با تاکید بر این که ضریب پلوس برنده این مناقصه کمتر از 50 درصد بود که با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها قابل پذیرش است، یادآور شد: جلسه کمیسیون بازگشایی پاکات این پروژه با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور، اعضای کمیسیون ماده 13، مدیران حوزه اقتصادی و معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد و نمایندگان شرکت های متقاضی در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد که در نهایت شرکت راه سازی ریتون با ارائه پایین ترین قیمت به عنوان برنده مناقصه انتخاب گردید.

‎معاون اقتصادی شهردار خاطرنشان کرد: امیدواریم طی 10 ماه آینده شاهد بهره برداری تقاطعی باشیم که در کارکرد مشترک با تقاطع چهارسطحی آزادگان نقش بسزایی در تسهیل رفت و آمد و حل معضل ترافیکی خواهد داشت و خدمت ارزنده ای برای شهروندان و زائران آستان علی ابن موسی الرضا (ع) است.