آزمون سختی که بازیگر نقش حرمله در سریال مختارنامه با آن مواجه شد!
قلم‌نیوز:انوش معظمی در مورد بازی نقش حرمله در سریال مختارنامه گفت: بازی در سریال مختارنامه، زندگی من را به دو بخش قبل از مختار و بعد از مختار تقسیم کرد. همین قدر بگویم که مختارنامه همواره در همه جا همراه من است.

بازیگر سریال «مختارنامه» در همین راستا اذعان کرد: بازی در این سریال با آن محتوای عظیم هم از لحاظ بازیگری و هم از لحاظ اخلاقی اتفاقی ویژه در زندگی من رقم زد. بازی در برخی نقش‌ها تقدیر انسان را رقم می‌زند و برای من بازی در نقش حرمله همه چیز را عوض کرد. افتخار می‌کنم که در سریالی با مضمون امام حسین (ع) به ایفای نقش پرداخته‌ام.

معظمی ایفای نقش حرمله را آزمونی سخت دانست و ادامه داد: قدیم اگر در یک نقش منفی بازی می‌کردی مردم به واسطه سادگی حتی شاید با تو برخورد هم می‌کردند، اما این روزها با وجود رسانه‌ها همه چیز رنگ دیگری گرفته است، اما باز هم بودند مردمان پاک و ساده دلی که فارغ از سریال اتفاقات را جدی گرفته بودند و من را مورد شماتت قرار می‌دادند.

معظمی با تسلیت به مناسب فرارسیدن عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: غم ماه محرم و صفر غمی است که به هیچ وجه از دل ما پاک نمی‌شود، به شخصه همواره در غم «سیدالشهدا (ع)» عزادارم و همیشه خودم را در رکاب اهل بیت (ع) می‌دانم، عاشورای حسینی سوگی بزرگ در دل تمامی شیعیان جهان به خصوص ایرانیان نهاده که هیچگاه پاک نمی‌شود.

منبع: میزان