آغاز پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا
قلم‌نیوز: علی اشرف یوسفی با اعلام این خبر اظهار کرد : براساس وظیفه اخلاقی و در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک ها، تمامی نیروی خود را برای پرداخت هر چه سریع تر این تسهیلات به کرونا زدگان آغاز کرده ایم و امیدواریم حمایت های بانک ها بتواند گره ای از مشکلات مشاغل آسیب دیده بگشاید.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان همچنین گفت: بانک ملی با بیشترین تعداد پرونده هایی ارجاعی تا این لحظه تعهد پرداخت به 715 نفر را پذیرفته است که این افراد از طریق سامانه "کارا" معرفی شده و روز به روز به تعداد آنها اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همکاران شعب توصیه شده به آسان ترین و کوتاه ترین شیوه پرونده های این عزیزان را تکمیل و پرداختی ها را انجام دهند.

یوسفی با اشاره به تاکید مقامات ارشد استانی دراین خصوص اظهارداشت: مقامات ارشد استانی از بانک ها انتظار دارند در این دوران همچنان در کنار مردم باقی مانده و میزان بیشتری از منابع خود را به صورت تسهیلات پرداخت کنند لذا در حال حاضر اولویت دار ترین برنامه بانک ها پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا است.

وی ضمن ابراز خوشبینی بابت همکاری تمام و کمال بانک ها با این جریان خاطرنشان کرد:  از همکاران بانکی در استان تقاضا داریم که همچون مقاطع حساس گذشته که با حساسیت به موضوع ورود پیدا می‌کرده اند، در این مقطع نیز اهتمام ویژه به موضوع داشته باشند.

گفتنی است اقساط اسفند، فرودین و اردیبهشت تسهیلات قبلی مربوط به مشاغل آسیب دیده از کرونا نیز به پایان دوره انتقال خواهد یافت که لازم است متقاضیان با مراجعه به سایت یا شعب بانک ها تقاضای خود را در این خصوص تسلیم بانک کنند.