واکنش سردار آزمون به قهرمانی پرسپولیس

قلم‌نیوز: سردار آزمون، مهاجم تیم فوتبال زنیت روسیه پس از بازگشت به ایران در خصوص آقای گلی در لیگ روسیه و قهرمانی با تیم زنیت گفت: خدا را شکر این موفقیت زحمات تمام هم تیمی‌هایم در تیم زنیت، کادر فنی و تدارکات بود که به من کمک کردند. چه از نظر روحی و چه از نظر بازی کردن تا به این عنوان دست یابم. خدا را شکر می‌کنم که به این موفقیت رسیدم و امیدوارم که سال بعد اول برای تیم زنیت مثمرثمر باشم و سپس با این تیم عنوان قهرمانی را دوباره کسب کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این فصل ارزشمندترین گل خود را در کدام بازی برای زنیت به ثمر رساندی گفت: هر گلی که زدم برای من با ارزش بود. فرقی ندارد، چون من هر گلی می‌زنم زحمات و تمام تلاشم در طول تمرینات است و مزد زحماتم را می‌گیریم. با تمریناتی که انجام دادم و زحماتی که کشیدم، به نظرم همه گل‌هایم برای خودم با ارزش بود.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت در به پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه کدام گل بیشتر به دلت نشست گفت: همه گل‌ها لذت بخش است، اگر شما هم بازیکن بودید و گل می‌زدید به شما هم می‌چسبید.

آزمون درباره پیشنهاداتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: هنوز چیزی در مورد این نمی‌دانم و هر پیشنهادی هم باشد باشگاه در خصوص این پیشنهادات پاسخگو خواهد بود.

وی در مورد جایزه آقای گلی خود در لیگ روسیه تصریح کرد: هنوز چیزی به من نداده‌اند و هر موقع آماده شد، جایزه هم خواهند داد. فکر می‌کنم فصل آینده این جایزه به دست من برسد.

مهاجم ایرانی تیم زنیت در باره اینکه آیا لیگ ایران را دنبال می‌کردید یا نه، اظهار داشت: حقیقتش را بخواهید، نه. چون فرصت کافی نداشتم و درگیر مسابقات تیم خودم در روسیه بودم، اما اطلاع دارم که تیم پرسپولیس قهرمان شد.

وی درباره اینکه چه نظری درباره قهرمانی پرسپولیس دارد، گفت: نظری ندارم و به همه آنها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این موضوع به من ربطی ندارد، چون من بازیکن تیم زنیت هستم. با توجه به اینکه ما هر سه روز یک بار بازی داشتیم،  پیگیر نتایج لیگ ایران بودم، اما چون فرصت کافی نداشتم، نمی‌توانستم همه بازیها را ببینم.

آزمون درباره تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: در خصوص تیم ملی منتظر اعلام برنامه‌ها هستم تا ببینم برنامه‌ریزی به چه صورتی خواهد بود.  خیلی دلم برای بازی تیم ملی تنگ شده و هر چه زودتر آرزو می‌کنم بازی‌های تیم ملی شروع شود و بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چطور با ویروس کرونا در کشور روسیه کنار آمد تصریح کرد: برای بازیکنانی که لژیونر و از خانوادشان دور هستند، خیلی سخت بود. چون به مدت سه ماه قرنطیه بودیم و از خانه نمی‌توانستیم بیرون بیاییم، اما در هر صورت همه آن روزها گذشت. ما باید حرفه‌ای عمل می‌کردیم و چیزی که باشگاه از ما می‌خواست باید انجام می‌دادیم.

آزمون درباره اینکه در اینستاگرام نوشته بود، از وضعیت سفید به وضعیت قرمز می‌رود گفت: خیلی استرس دارم، استرس نه از اینکه اصلاً خدای نکرده من کاری کنم یا جای بروم که هم وطن خود را آلوده کنم. من سعی می‌کنم از فردا بیشتر پیش خانواده‌ام باشم و مدام کنار آنها لذت ببرم تا جای نروم و در آخر از همه عزیزان به خصوص همشهری‌های خودم در  استان گلستان که در این استان هم وضعیت قرمز است، درخواست دارم اول اینکه ماسک فراموش نشود و دوم ویروس کرونا را جدی بگیرند تا ان‌شالله همه چیز به حالت عادی بازگردد.