عضو هئیت رئیسه مجلس:
نیکزاد: هیچ جا نگفته‌ام نان و ماست می‌خورم /هیات رئیسه به دنبال استیضاح رئیس جمهور نیست
قلم‌نیوز: عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: در مجلس برخی گروه‌ها به دنبال سوال و استیضاح از رئیس جمهور بودند اما ما به عنوان هیئت رئیسه به دنبال این قضیه نیستیم.

علی نیکزاد، عضو هئیت رئیسه مجلس، در گفتگویی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر انقلاب گفت: استنباط من از فرمایشات رهبر معظم انقلاب آن بود که نباید حتی یک لحظه برای خدمت به مردم در مجلس از دست برود زیرا مجلس در راس امور است و باید قدر خود را دانسته و پاک، کارشناس و فعال بماند زیرا این مجلس مظهر امید مردم و انتظار آنان است. 

وی ادامه داد: دولت نباید بعد از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط ویدیو کنفرانسی با نمایندگان مجلس، احساس کند حاشیه امن دارد لذا باید تا آخرین ساعات و روز کار کند. ضمن اینکه مجلس هم حق سوال و تفحص داشته و نمی‌تواند توهین کرده و از شرع و قانون خارج شود؛‌ دولت هم باید پاسخگو باشد. 

همچنین نیکزاد تاکید کرد: در  مجلس برخی گروه‌ها به دنبال سوال و استیضاح از رئیس جمهور بودند اما ما به عنوان هیئت رئیسه به دنبال این قضیه نیستیم.

نایب رئیس دوم مجلس با بیان آنکه من هیچ جا نگفته‌ام که نان و ماست می‌خورم و قطعا در منزلم بهتر از این نعمات خداوند را میل می‌کنم، ولی برخی‌ها به دنبال حاشیه‌سازی هستند؛ گفت:  این در حالی است که حتی یک نماینده هم در مجلس از من سؤال نکرد که شما نان و ماست می‌خورید؟ با آنکه من هر روز در مجلس حاضر بوده و حتی اکثر روزهای تعطیل هم به آنجا می‌روم، لذا این حرف و شایعه‌ای که برای من ایجاد شده بود نه بین نمایندگان مجلس جایگاهی پیدا کرد و نه برای مردم سؤال ایجاد شده بود؛ هر چند که در کشورمان برخی مردم وجود دارند که حتی نان و ماست هم برای خوردن پیدا نمی‌کنند که حق آنان اینگونه نیست.

منبع: فارس