مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛
تاثیر مثبت فروش بلیت اینترنتی خارج از پایانه های مسافربری
به گزارش قلم نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، داریوش باقر جوان در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع)، اظهار کرد: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به واسطه مراجعات گسترده ای که زائران و مسافران دارند، همواره به عنوان استان برتر و پیشرو در حوزه جا به جایی مسافر عمومی شناخته می شود.
وی افزود: به هر حال حمل و نقل جاده ای نیز نقش خود را به خوبی ایفا می کند و در این رابطه زیرساخت های لازم به خوبی فراهم شده است.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: پایانه مسافربری امام رضا(ع) با شرایط بسیار خوبی به مسافران در حال خدمات رسانی است. در بازدیدی که از این فضا داشتم، مجموعه ای از تحولات را شاهد بودیم که نسبت به گذشته قابل لمس تر بود.
باقر جوان خاطرنشان کرد: در بخش زیرساختی اتفاقات بسیار خوبی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) رخ داده است که این زیرساخت ها مورد نیاز رانندگان است و به نوعی شاهد ارائه خدمات در محل هستیم.
وی با اشاره به ارتقا سطح فروش بلیت، اضافه کرد: در حال حاضر ذائقه مردم به سمت استفاده از سیستم های مجازی بازگشته است و امروز نیاز نیست که مردم برای خرید بلیت به پایانه مراجعه کنند.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: بازدید ما از این مجموعه نشان از یک سیستم منسجم با قابلیت پاسخگویی و به نوعی رصد لحظه ای در سیستم است. به گونه ای که مسافران نیز اجازه انتخاب خدمات به صورت آسان را دارند.
باقر جوان گفت: تاکید ما همواره بر خرید بلیت اینترنتی برای مسافرین است، زیرا علاوه بر صرفه جویی در زمان، باعث کاهش هزینه های مردم می شود. خصوصا اینکه خرید بلیت اینترنتی شامل تخفیف بوده و اگر فردی در لحظه آخر مجبور به سفر شود، مطمئنا از تخفیف بهره مند نخواهند شد.