قلعه نویی: مثبت شدن تست‌ها نگران کننده است
قلم‌نیوز: امیرقلعه نویی  که به دلیل مشکلات پروازی به  کنفرانس مجازی سازمان لیگ نرسیده بود از اصفهان به سوالات خبرنگارن پاسخ داد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید که چقدر به نایب قهرمانی امیدوار هستید گفت:" ما به همه چیز امیدوار هستیم. " این یعنی سپاهان با تمام توان می خواهد امتیازات را بگیرد و منتظر لغزش پرسپولیس بماند. قلعه نویی سرمربی سپاهان امروز و پیش از بازی با سایپا در نشست آنلاین خبری گفت:" قبل از هر چیر باید بگویم با توجه به مسایل و اتفاقاتی که افتاده و تست بعضی تیم ها مثبت شده نگرانی به وجود آمده ، همین جا برایشان آرزوی سلامتی می کنم. شرایط خوبی نیست و امیدوارم مسئولین امر توجه داشته باشند. "

سرمربی سپاهان درباره بازی فردای تیمش هم افزود:"سایپا تیم جوانی است و مربی جوانی دارد. این تیم  فوتبال بسته و با برنامه ای بازی می کند. بازی سختی داریم و با توجه به بازی خوب هفته قبل  امیدوارم همان روند ادامه داشته باشد. سایپا به لایه های دفاعی می رود و ضدحمله می زندکه ما در طول هفته براین اساس تمرین کردیم. "

قلعه نویی با اشاره به شرایط شیوع کرونا در کشور هم گفت:" کرونا در همه جای دنیا هست اما خیلی جاها توانشان از ما بیشتر است و پروتکل را به نحو احسن انجام می دهند. آن ها قبل از این قرنطینه بودند و  فرهنگ قرنطینه در مملکتشان اجرا شد اما ما به خاطر مشکلات اقتصادی نتوانستیم خوب قرنطینه را انجام بدهیم. "

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که چقدر به نایب قهرمانی امیدوار است گفت:" ما به همه چیز امیدوار هستیم. هدفگذاری ما به گونه ای است هر بازی یک فینال است  و بازی با سایپا هم حکم فینال دارد. ضمن این که در جام حذفی یک بازی عقب افتاده داریم که منتظریم به ما برنامه را اعلام کنند که برنامه ریزی کنیم. "

قلعه نویی در ادامه گفت:"برای ملت ایران، برای کسانی که روی تخت بیمارستان هستند و اهالی ورزش که دچار کرونا شدند آرزوی سلامت می کنم. امیدوارم مسئولین فکر اساسی بکنند. "


وی در مورد انجام تست های کرونای تیم سپاهان هم اضافه کرد:"ما هر ۵ روز یک بار تست کرونا دادیم. از تیم پزشکی و هم آزمایشگاه خوب نوبل تشکر می کنم. بعد از آن مرتبه که  دو سه نفر در تمرینات تستشان مثبت بود  که قرنطینه شدند و دیگر مشکلی نداریم. تیم پزشکی و پشتیبانی ما نهایت محبت و رسیدگی رامی کنند جا دارد از آن ها تشکر کنم. کار خیلی سختی است انشالله خدا به همه سلامتی بدهد. "

منبع: همشهری آنلاین