دست پر آقازاده در شبکه نمایش خانگی
قلم‌نیوز: سریال آقازاده به زودی وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شود. این سریال جمعه‌ها از طریق سرویس‌های وی او دی و شنبه به صورت فیزیکی منتشر می‌شود. 

حرف و حدیث و حدس و گمان‌ها و فیلمبرداری آقازاده از سال گذشته آغاز شد و با شیوع کرونا، تولید این سریال هم ناتمام ماند، اما در سال جدید قسمت‌های باقی مانده‌ی سریال نیز در حال فیلمبرداری قسمت‌های باقی مانده است. بعد از این که تاریخ‌های مختلفی برای شروع این سریال اعلام شد هفته‌ی گذشته زمان و نحوه‌ی پخش این سریال به طور رسمی اعلام شد تا از هفته‌ی آینده رقیب تازه‌ای برای هم گناه و دل در شبکه‌ی نمایش خانگی پا به عرصه گذارد.

این سریال به نویسندگی، طراحی و تهیه کنندگی حامد عنقا است. حامد عنقا که در زمینه‌های گوناگونی فعالیت می‌کند از اولین کسانی است که با سریال قلب یخی پا به شبکه‌ی نمایش خانگی گذاشت و حالا بعد از گذشت چند سال و تهیه و ساخت سریال‌های موفق در تلوزیون دوباره به این شبکه برگشته است.

حاصل همکاری‌های این نویسنده و تهیه کننده‌ی تلوزیون با محمد حسین لطیفی و بهرنگ توفیقی سریال‌های «نردبام آسمان»، «انقلاب زیبا»، «تن‌هایی لیلا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» است که هر کدام از آن‌ها با استقبال و حواشی مختلفی روبرو شدند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به صحنه‌ی بیرون پریدن از پنجره در سریال پدر اشاره کرد که برای مدتی سوژه‌ی تمسخر در فضای مجازی شد!

بهرنگ توفیقی نیز در چهارمین همکاری اش با حامد عنقا کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. در میانه‌ی فیلمبرداری این سریال بود که زمزمه‌هایی از همکاری موسسه‌ی اوج نیز با این سریال به گوش رسید و خبر شراکت این موسسه با حامد عنقا در این سریال رسانه‌ای شد.

روز گذشته نیز به سیاق چند سال گذشته که انتخاب و معرفی خواننده‌ی سریال‌ها از اهمیت زیادی برخوردار شده است، نام علی زند وکیلی به عنوان خواننده این سریال اعلام شد که قطعاتی را برای این سریال اجرا خواهد کرد.

آقازاده با دست پر پا به شبکه‌ی نمایش خانگی می‌گذارد. علاوه بر نام این سریال که چندین سال است در کشور توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند و روز به روز هم این جلب توجه بیشتر می‌شود، گفته می‌شود آقازاده علاوه بر داستان خانوادگی، عاشقانه و اجتماعی اش با مضامینی جنجالی نیز گره خورده است؛ و در کنار این‌ها گروه بازیگری پر ستاره‌ی این سریال نیز می‌تواند از عواملی باشد که این سریال در رقابت تنگاتنگ با دیگر سریال‌های شبکه‌ی نمایش خانگی قرار بگیرد که این روز‌ها مخاطبان و طرفداران خاص خودشان را پیدا کرده اند و در اوج به سر می‌برند.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند. بازیگرانی که هر کدام تجربه‌ی حضور متفاوتی را در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و حتی در کنار گروه سازنده‌ی همین سریال تجربه کرده اند و کنار هم قرار گرفتنشان در این سریال از عوامل چشم گیر آن است.

منبع: فرارو