ترامپ: آماده توافق سریع با ایران هستم اما آنها می‌خواهند بایدن پیروز شود

 قلم‌نیوز: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در شهر «تالسا» گفت که می‌تواند بهترین توافق و سریع‌ترین را با ایران انجام دهد.

ترامپ گفت: گفت اگر ایران الان با من توافق کنند هزینه کمتری دارند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هزینه سخت‌تری دارد.

رییس‌جمهوری آمریکا در ادامه به اقدامات دولتش در مقابله با کرونا اشاره کرد. او کرونا را «بلایی از چین» خواند و از عملکرد دولتش در مقابله با کرونا دفاع کرد. ترامپ گفت دولت‌اش موفق شده جان هزاران نفر را نجات دهد.

دونالد ترامپ با انتقاد از مواضع و عملکرد رقیب دموکرات خود جو بایدن او را برای تصدی پست ریاست جمهوری نامناسب توصیف کرد و گفت: «بایدن کاملا از سوی حزبش کنترل می‌شود. او عروسک خیمه‌شب بازی آنهاست. او حتی نمی‌داند کجای کار است.»

رییس‌جمهوری آمریکا افزود: «درصورتی‌که در سوم نوامبر [روز انتخابات] کار احمقانه‌ای نکنیم، شاهد بهترین سال اقتصاد آمریکا خواهیم بود.»

ترامپ در ادامه از عزم خود بر دفاع از حقوق و آزادی‌های مندرج در قانون تاکید کرد و افزود: «ما از حریم خصوصی، آزادی بیان و اندیشه، آزادی مذهب و حق داشتن اسلحه دفاع می‌کنیم.»

قبل از سخنرانی دونالد ترامپ، معاون او مایک پنس در گردهمایی طرفداران رییس‌جمهوری، با دفاع از سیاست‌های نظامی ترامپ گفت: «تحت مدیریت این رییس‌جمهور، آمریکا مناطق تحت کنترل داعش را تا آخرین اینچ آزاد کرد و ما بدون یک تلفات از سمت آمریکا، رهبر آنها را کشتیم.»

مایک پنس با اشاره به آنچه ارسال بسته‌های پول نقد برای ایران از سوی جو بایدن[در دوره ریاست جمهوری اوباما] توصیف کرد گفت: «رییس جمهور ترامپ ما را از مهلکه توافق هسته‌ای بیرون کشید و قاسم سلیمانی هم دیگر وجود ندارد.»

منبع: انتخاب