پیشنهاد مسجدجامعی: پادگان ۰۶ «موزه‌بوستان» شود
قلم‌نیوز: مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به توافق ارتش و شهرداری تهران برای تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان ارتش، افزود: این مجموعه به جای آنکه بوستان شود، می‌تواند به «موزه‌بوستان» تبدیل شود. چراکه تهران از زمان صفویه دارای یک پادگان نظامی بوده و این مکان می‌تواند به محلی برای پرداختن به رشادت‌های ارتش در طول سال‌های متمادی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه لازم است که این پادگان به موزه‌بوستان تبدیل شود، اما باید برنامه و طرح آن به تأیید شورا برسد، تصریح کرد: برای تبدیل یک خانه به خانه معمار چندین جلسه در شورا حرف زدیم، حالا چرا این چند۱۰ هکتار بدون بررسی کلنگ خورد و این در حالیست که این باغ هویت بخش تهران است و می‌توانیم اصالت و اولویت‌های هویت تهران را در این بوستان نمایان کنیم.

مسجدجامعی با بیان اینکه این باغ دارای حیوانات زیاد، شش بنا و گونه‌های گیاهی خاص است، گفت: می‌توانیم باغ ارگانیک و گیاه شناسی و حتی موزه قنات را در این ۳۵ هکتار ایجاد کنیم و می‌توانیم با استناد به نمادهای طبیعی یک رویکرد خاص محیط زیستی به این باغ داشته باشیم.

وی افزود: گفته شده که قرار است ۱۵ هکتار به ارتش داده شود که در آن ساخت و ساز کنند اما باید در این مورد به صراحت با یکدیگر صحبت کنیم و باید ببینیم که چه حجم جمعیتی و با چه تبعاتی در این ۱۵ هکتار ساکن خواهند بود.