سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر پاسخگوی 24 ساعته مشتریان
به گزارش قلم نيوز و به نقل از مرکز ارتباطات وروابط عمومی، اصغر روح الهی با تاکید بر اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر در سه شیفت پاسخگو و راهنمای مشتریان شبکه بانکی و شهروندان است،افزود: طی هفته گذشته نزدیک به 14 هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.
وی با بیان اینکه 50 کارشناس بانکی در سامانه 8655 از لحظه آغاز تماس تا پایان ، لحظه به لحظه مشتریان و شهروندان را راهنمایی می کنند، تصریح کرد: با راهنمایی درست هموطنان تواسته ایم ضمن گسترش بانکداری الکترونیک شاهد کاهش مراجعه شهروندان و مشتریان به شعب، با هدف کاهش ریسک ابتلا به "ویروس کرونا" باشیم.
روح الهی با اشاره به اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با اهداف گسترده و دو شاخص اصلی آموزش و نظارت فعالیت می کند، گفت:بانک شهر امروز به عنوان یک بانک پاسخگو توانسته ضمن شناسایی نیازهای شهروندان و مشتریان خود، به خوبی به آنان پاسخ دهد.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه سامانه 8655 همواره در جلب رضایت مشتریان بسیار نقش داشته است، ادامه داد: این سامانه همواره به عنوان راهنما و پل ارتباطی هموطنان با بانک شهر فعالیت می کند.