توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان دبستان برکت
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، روستای دستگرد امام زاده از توابع بخش فرخشهر در شهرستان شهرکرد، در منطقه خوش آب و هوایی واقع شده که به خاطر وجود امامزاده دستگرد در این روستا مشهور است ، این امام زاده یکی از زیارتگاه مهم استان چهارمحال و بختیاری است که می توان بنای آن را به دوران صفویه نسبت داد.

بانک مسکن استان همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) با حضور در جشن تکلیفی که اولیای دبستان دخترانه برکت برای دانش آموزان کلاس سومی گرفته بودند، بار دیگر به اهداف خیرانه و معنوی سازمانی خود در راستای مسوولیت های اجتماعی عمل کرد و با توزیع بسته های لوازم التحریر، تبسم مهربانی را بر لب این دانش آموزان عزیز نشاند.

خانم شاهقلی مدیر دبستان برکت پس از خیر مقدم به حضور بانک مسکن در این مدرسه از این اقدام انسان دوستانه و خیرخواهانه بانک مسکن تقدیر کرد، مدیر دبستان برکت اظهار کرد: این مدرسه در سال 1394 به همت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این روستا افتتاح شد و در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر دانش آموزان این روستا در مقاطع پیش دبستانی و دبستان در حال تحصیل در این مدرسه هستند.

در ادامه خانم شاهقلی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن ، اظهار کرد: ایام روز زن و ولادت بانوی دو عالم ، حضرت فاطمه (س) بهانه بسیار فرخنده و زیبایی برای برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر کلاس سومی این مدرسه شد، تا ضمن دعوت از اولیای دانش آموزان و برخی از مسوولین روستا، رسیدن دختران این مدرسه به سن تکلیف را جشن بگیریم. وی ضمن تشکر مجدد از حمایت بانک مسکن از این مراسم باشکوه ، از اقدام بانک مسکن به عنوان مشارکت دلسوزانه در مسائل اجتماعی- فرهنگی یاد کرد.

در پایان پس از توزیع بروشورهای حساب جوانان و تسهیلات اوراق حق تقدم بانک مسکن و تشریح این دو محصول برای اولیای مدرسه ، چند عکس یادگاری با دانش آموزان مدرسه گرفته شد.