طرحی نو در نشریه بانک ملی ایران
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به تغییرات ایجاد شده در نیازهای همکاران، چشم اندازهای بانک و آغاز پروژه برند بوک برای ری برندینگ و ایجاد ذهنیت نو از برند بانک در اذهان کارکنان و مشتریان، به تازگی تغییراتی در نشریه بانک ایجاد شده تا بیش از پیش رضایت مخاطبان حاصل شود.

در نشریه جدید سعی شده تا علاوه بر تغییرات اعمال شده در طراحی و صفحه بندی، تنوع مطالب و غنای آن نیز بیشتر شود و مخاطبان نشریه را با چهره جدیدی ورق بزنند.

این شماره علاوه بر مرور اجمالی اخبار ماه گذشته، گپ و گفت با نمایندگان مجلس، گفت و گو با معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران و رییس اتاق بازرگانی اصفهان، دیدگاه صاحبان صنایع و کارآفرینان درباره نقش بانک ملی ایران در طرح های عمرانی و توسعه ای کشور و میزگردی با محور حمایت از رونق تولید را در خود جای داده است.

همچنین گزارش بازدید از همکاران اداره کل بررسی طرح ها، گفت و گو با مدیرعامل اسبق بانک ملی ایران، مشتری قدیمی بانک و برنده جایزه حساب قرض الحسنه پس انداز و رییس شعبه خیابان آزادی همدان از دیگر بخش های این شماره نشریه است.

نشریه بانک ملی ایران قدمتی 86 ساله دارد و در 88 صفحه منتشر می شود.

علاوه بر توزیع این نشریه در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور، امکان دریافت آن از طریق پورتال خبری بانک ملی ایران قسمت نشریات فراهم است.